Гонконг - Twitter заборонив рекламу медіа, які контролюються державою - Світ - dt.ua

Twitter заборонив рекламу медіа, які контролюються державою

20 серпня, 12:12 Роздрукувати

Тиждень тому два киайских держмедіа через рекламу показували гонконгські протести, як "акції насильства".

© Pixabay

Адміністрація соціальної мережі Twitter заявила про те, що більше не буде приймати заявки на рекламу від контрольованих державою новинних медіа. У Twitter розповіли агентству Reuters, що зміни в рекламі не пов'язані з призупиненими акаунтами, які намагалися підірвати протести в Гонконзі.

Минулого тижня офіційне китайське інформаційне агентство Xinhua і державна телекомпанія China Global Television Network (CGTN) заплатили за просування відеороликів, в яких протести в Гонконзі показувалися як насильницькі, і заявили, що жителі Гонконгу хочуть, щоб демонстрації припинились, повідомляє Twitter Transparency Centre.

У Twitter сказали, що у компанії немає даних про те, який дохід отримує від реклами, яку оплачують контрольовані державою ЗМІ.

Читайте також: Twitter і Facebook звинувачують Китай у дезінформації для підриву протестів в Гонконзі

Протести у місті спалахнули в середині червня, у найбільшій акції протесту брали участь майже два мільйони людей. Жителі Гонконгу виступали проти прийняття закону про екстрадицію підозрюваних у порушенні закону осіб до материкового Китаю, вважаючи, що він може бути використаний для передачі в руки китайського правосуддя дисидентів і несправедливо переслідуваних людей.

Уряд відмовився від ратифікації проєкту закону, проте тепер демонстранти вимагають розгляду справи про жорстокість поліції, демократичних реформ і відставки Керрі Лем.

Докладніше про ситуацію в Гонконзі читайте в статті Наталії Бутирської "Гонконг: територія свободи під китайським ковпаком" у тижневику "Дзеркало Тижня. Україна".

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №35, 21 вересня-27 вересня Архів номерів | Зміст номеру < >