Суддя відпустив під заставу іспанського машиніста, через якого загинули люди

Поділитися
Суддя відпустив під заставу іспанського машиніста, через якого загинули люди Машиніст потяга, який розбився в Іспанії, Франсіско Хосе Гарсону Амо © uralinform.ru
52-річному Франсіско Хосе Гарсону Амо пред'явили звинувачення у злочинній халатності і відпустили під заставу. Сума застави не уточнюється.

В Іспанії відпущено під заставу машиніста пасажирського потяга, який зазнав аварії поблизу міста Сантьяго-де-Компостела. Франсіско Хосе Гарсон Амо 27 липня 2013 року залишив лікарню, після чого був допитаний і перепроваджений до суду. Під час закритих слухань суддя Луїс Алаес виніс вердикт - забрати в обвинуваченого паспорт і примусити його щотижня відмічатися в суді.

52-річному іспанському водієві інкримінується вчинення злочину з необережності, яке може потягнути на 12 років тюремного ув'язнення. Він керував пасажирським потягом, що розбився 24 липня близько міста Сантьяго-де-Компастела, з перевищенням швидкості.

На повороті при виїзді з гірського тунелю склад перевищив допустимі 80 кілометрів на годину як мінімум у 2 рази. За даними іспанських ЗМІ, датчики показували 180 кілометрів на годину. На 11-секундному відеофрагменті, що з'явився в інтернеті, видно, що з рейок першими зійшли пасажирські вагони, що не вписалися в поворот. В результаті катастрофи загинули 80 людей: 73 тіла було виявлено на місці аварії, семеро померли у лікарнях.

За колегу заступилася іспанська профспілка машиністів, яка заявила про поспішність винесення офіційних звинувачень до розшифровки "чорних скриньок" складу.

Франсіско Хосе Гарсон Амо понад 30 років працював машиністом у державній компанії Renfe. І всі ці роки керівництву не була відома його пристрасть до високих швидкостей.

Між тим, на особистій сторінці Франсиско у Facebook були викладені фото спідометра потяга, яким він керував у 2012 році. Стрілка зафіксована на 200 кілометрів на годину - це гранична швидкість для складу з чотирьох локомотивів, восьми пасажирських вагонів та вагону-ресторану.

Даний потяг TrenHotel підвищеної комфортності використовує високошвидкісні магістралі Іспанії, але на відміну від експресів, які можуть розвивати швидкість до 300 кілометрів на годину, не обладнаний системою EA, автоматично обмежує швидкість складу на певних ділянках.

Нагадаємо, трагедія сталася близько 9 години вечора увечері 24 липня за три кілометри від вокзалу Сантьяго-де-Компостела. Весь склад перекинувся, один з вагонів був "зім'ятий у гармошку". При аварії постраждало загинуло 78 людей, і сотні людей були поранені. Влада іспанського регіону Галісія оголосила семиденну жалобу у зв'язку з катастрофою швидкісного потяга Alvia. !zn

Читайте також:

Машиніст, з провини якого в Іспанії загинуло 80 осіб, раніше хвалився перевищенням швидкості

Машиніст потяга, що розбився в Іспанії, визнав свою провину: "Смерть людей на моїй совісті"

В Іспанії оголошено семиденну жалобу за жертвами аварії потяга

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі