Українського капітана залишили під вартою як єдиного підозрюваного у загибелі туристів - Світ - dt.ua

Підозрюваного у загибелі корейських туристів українського капітана знову залишили під вартою

20 жовтня, 01:59 Роздрукувати

Справа про розслідування загибелі прогулянкового катера після зіткнення з круїзним теплоходом містить 11000 сторінок і 4200 фотографій

Оскільки капітан катера загинув, капітан теплохода - єдиний підозрюваний

Угорські експерти прийшли до висновку, що капітан екскурсійного катера "Русалка", який цієї весни зіткнувся на Дунаї зі значно більшим круїзним судном, не може нести відповідальності за катастрофу, в якій загинули 28 осіб, у тому числі і він сам. Тому вся провина лягає на українського капітана теплохода Viking Sigyn.

Як повідомлялося раніше, невеликий туристичний катер Hableany ("Русалка") зіткнувся з круїзним судном Viking Sigyn 29 травня поблизу парламенту Угорщини в Будапешті. Усі, крім членів екіпажу, були південнокорейськими туристами. Лише семеро з них вижили.

Полковник Адріан Пал з поліції Будапешта повідомив про результати нещодавно закритого розслідування, яке містить 11 000 сторінок документів та понад 4 200 фотографій.

Пал також спростував повідомлення ЗМІ про те, що український капітан Viking Sigyn Юрій С. під час зіткнення був у стані алкогольного сп'яніння.

"Жодних ознак алкоголю чи інших наркотиків виявлено не було", - сказав Адріан Пал і додав, що капітан був на своєму посту під час аварії, і є чіткі звукозаписи, що підтверджують це.

Юрій С., єдиний підозрюваний у цій справі, досі перебуває під попереднім арештом, який продовжили до 30 листопада. Його підозрюють у недбалості, що спричинила смертельну масову катастрофу, а також у тому, що він не надав допомогу постраждалим.

Український капітан у своїх показаннях неодноразово стверджував, що "просто не помітив" судно "Русалка" перед зіткненням, що сталося вже після заходу сонця біля основи мосту Маргіт в Будапешті.

Слідство встановило, що технічне обладнання річкового круїзного судна було справним, в тому числі радар, який попереджав екіпаж про близькість інших суден. Однак звук радару було на той момент вимкнено.

З'ясувалося, що рух по Дунаю настільки інтенсивний, що тривожна радіолокаційна сигналізація майже постійно подає сигнали і досить важко відфільтрувати справді небезпечний стан з інших помилкових тривог.

Угорська поліція також проводить окреме розслідування щодо можливої відповідальності капітана та екіпажу іншого корабля Viking Idun, який перебував поруч, коли сталося зіткнення. Адріан Пал заявив, що поліція намагається з'ясувати чому не вдалося надати допомогу жертвам зіткнення.

11 червня "Русалку" підняли з Дунаю за допомоги плавучого крану. Деякі тіла жертв були знайдені лише за тиждень після катастрофи за 62 кілометри за течією. Загиблих вшанували традиційною корейською панахидою. Корейський композитор Лі Гум-Сеоп написав музичний твір "Реквієм" спеціально для вшанування жертв трагедії (на фото).

Наразі Генеральна прокуратура Угорщини планує переглянути результати слідства. Капітан, за словами його адвоката, висловив співчуття родичам загиблих, але свою провину заперечує.

Читайте також: Українського капітана вдруге заарештували в Угорщині через загибель корейських туристів

Нагадаємо, що в Будапешті ввечері 29 травня затонув катер, на якому перебували 33 туристи з Південної Кореї і двоє угорських членів екіпажу. Катер затонув після того, як у нього врізалося інше судно.

Після того, що сталося в Угорщині затримали громадянина України, який керував судном Viking Sigyn, що врізалося у катер. Центральний окружний суд Буди заарештував українця на місяць з можливістю звільнення під заставу, але прокурори подавали скаргу на таку міру запобіжного заходу. Капітан, за словами його адвоката, висловив співчуття родичам загиблих, але свою провину заперечує.

Унаслідок зіткнення суден загинуло 26 туристів і два члени екіпажу, врятувати вдалося сімох людей.

За матеріалами: DT.UA / Мукачево.net /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №48, 14 грудня-20 грудня Архів номерів | Зміст номеру < >