У США тимчасово зупинили виробництво Boeing 737 MAX - Світ - dt.ua

Корпорація Boeing на невизначений час припинила випуск моделі 737 MAX

22 січня, 03:12 Роздрукувати

Проблеми з безпекою, мабуть, все таки не вдалося вирішити

Припинення виробництва літака може зашкодити економіці США © Wikimedia commons
Компанія Boeing підтвердила, що виробнича лінія в Рентоні, штат Вашингтон, тимчасово зупинила випуск Boeing 737 MAX. У грудні Boeing оголосив про плани зупинити виробництво на невизначений період, але не назвав точниої дати.

Адміністрація Федерального управління цивільної авіації заявила, що її першочерговим завданням є безпека польотів, і вона "стежить за ретельно продуманим процесом перевірки того, що всі запропоновані модифікації Boeing 737 MAX відповідають найвищим стандартам сертифікації".

Використання 737 Max був припинено з минулого року після двох смертельних аварій, в результаті яких загинули 346 чоловік.
 
Однак компанія продовжувала випускати літаки, хоча і з невеликим зниженням темпів - 42 на місяць. На даний час у Вашингтоні і Техасі припарковані близько 400 літаків, які мають бути надіслані в авіакомпанії по всьому світу.

Але корпорація не отримує більшу частину своїх грошей від продажу літаків, поки вони не будуть передані замовнику.

Робітникиів, зайнятих на створенні літака, не звільнюватимуть. Компанія заявила, що люди будуть переведені на інші посади на час закриття, і для цього є ряд причин. По-перше, згідно з федеральним законодавством з праці, Boeing повинен платити їм протягом 60 днів після повідомлення про звільнення. Оскільки Boeing все ще сподівається найближчим часом відновити випуск літаків, він, ймовірно, матиме обмежену економію коштів для звільнення робітників. До того ж Боїнг не може ризикувати втратою робочих, в яких він матиме потребу після відновлення виробництва.

Однак найбільший постачальник компанії "Боїнг", AeroSystems (СПР), який виготовляє фюзеляж і інші частини, повідомив 10 січня, що звільнить 2800 співробітників в Уічіто, Канзас.

Чисельні розрахунки показують, що припинення випуску популярного літака може істотно зашкодити економіці США.

Читайте також: Після підписання торгової угоди Китай має намір купувати у США літаки Boeing

Нагадаємо, пасажирський літак Boeing 737 індонезійської авіакомпанії Lion Air зазнав аварії в Яванському морі через 13 хвилин після зльоту з аеропорту Джакарти. На борту знаходилися 188 осіб, серед яких 181 пасажир, двоє пілотів і шість бортпровідників, ніхто з них не вижив. Причинами падіння назвали проблеми у системі керування, що виникли після зльоту.

10 березня в Ефіопії зазнав катастрофи авіалайнер компанії Ethiopian Airlines. Boeing 737 MAX 8 рейсу ET 302 вилетів з аеропорту Боле в столиці Ефіопії Аддіс-Абеба в столиці Кенії Найробі. Через кілька хвилин після зльоту літак зник з радарів. В 8:44 за місцевим часом Boeing впав в 62 км від Аддіс-Абеби, в районі міста Бішофту. Трекер Flightradar24 називає можливою причиною аварії проблеми, що виникли відразу після вильоту літака з аеропорту.

На борту літака перебували громадяни 33 держав - 149 пасажирів і вісім членів екіпажу. Українців серед загиблих немає.

Рішення про тимчасову заборону польотів Boeing 737 MAX були прийняті в Євросоюзі, Канаді, Україні, Австралії, Китаї, Сінгапурі, Ефіопії, Південної Кореї, а також авіаперевізниками Aeromexico, Cayman Airways, Comair і Aerolíneas Argentinas.

Федеральне управління цивільної авіації США не збиралося закривати повітряний простір для літаків цього типу, проте президент Дональд Трамп розпорядився заборонити польоти Boeing 737 MAX над територією країни.

5 травня стало відомо, що американська авіабудівна корпорація Boeing ще за рік до першої авіакатастрофи за участю авіалайнера 737 Max знала про проблеми з датчиками, проте приховувала цю інформацію від громадськості.

 

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1282, 15 лютого-21 лютого Архів номерів | Зміст номеру < >