На пропагандистському RT France працюватиме колишній глава зовнішньої розвідки Франції - Світ - dt.ua

Колишній головний розвідник Франції пішов працювати на російський пропагандистський телеканал

26 лютого, 03:13 Роздрукувати

Російська пропаганда все більше поширюється в країнах Європи.

Russia Today похвалився новим придбанням - екс-главою розвідки Франції © Russia Today

Колишній головний розвідник Франції, відомий своїми прокремлівськими поглядами, буде працювати на російському пропагандистському каналі, який "прославився" свими дезінформаційними матеріалами.

Екс-голова служби зовнішньої розвідки Франції Ален Жюйе (Alain Juillet) буде вести на телеканалі RT France програму про геополітику. 13-хвилинна програма під назвою "La Source" ("Джерело") буде виходити в ефір двічі на місяць. Про це в понеділок, 24 лютого, повідомила глава RT France Ксенія Федорова в поширеному телеканалом комюніке, передає RFI .

Мова в програмі, згідно з комюніке, піде про "дипломатію, конфлікти, тероризм, безпеку і конкурентну розвідку". Перший випуск намічено на березень.

Така заява особливо цікава в рамках відверто маніпуляційної і жорстко пропагандистської діяльності російського телеканалу.

Ален Жюйе не раз виступав з прокремлівських позицій. Наприклад, в інтерв'ю Youtube-каналу Thinkerview, який на своєму сайті переказав RT, Жюйе назвав отруєння екс-агента ГРУ Сергія Скрипаля "англосаксонською маніпуляцією", похвалив прогрес Росії в області озброєнь і заявив, що Москва не є загрозою західним країнам. Інтерв'ю, де Жюйе виступає за російську інтервенцію в Сирії і говорить про залежність Франції від США, можна також знайти на сайті самого RT.

Ален Жюйе очолив зовнішню розвідку Франції (DGSE) у 2002 році. До цього він працював у великих французьких і міжнародних компаніях. Зокрема, його ім'я стало відомим, коли в 2001 році Жюйе отримав очолив мережу магазинів британської компанії Marks & Spencer у Франції з метою її ліквідації.

Читайте також: Російський канал НТВ оштрафували у Британії на рекордну суму за упереджений викладення сюжету

Російські телеканали НТВ, "Зірка", Russia Today (RT) неодноразово притягували до відповідальності в країнах Заходу за брехливий виклад подій, зокрема, в Україні. У 2018 році Британія хотіла відкликати ліцензію  Russia Today, у зв'язку з отруєнням екс-співробітника ГРУ Сергія Скрипаля на території країни. Зі свого боку, в Росії заявили, що жоден британський засіб масової інформації в РФ не працюватиме, якщо вони закриють Russia Today, але Британія регулярно визнає телеканал винним у порушенні правил мовлення.

За матеріалами: FRI /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1287, 21 березня-27 березня Архів номерів | Зміст номеру < >