Мальта та Італія откалали в швартування корабля з мігрантами - Світ - dt.ua

Італія і Мальта не пустили на берег врятованих біля узбережжя Лівії мігрантів

28 серпня, 03:05 Роздрукувати

Сто чоловік живі, але зневоднені і виснажені

Відмова в швартуванні може коштувати життя багатьом людям на борту корабля, який врятував їх © Medecines Sans Frontieres_Sea (Лікарі без кордонів) Twitter

Італія і Мальта відмовили у висадці на берег врятованим мігрантам. Кораблю, який підібрав людей, які терпіли лихо, відмовили в швартуванні. Яка буде далі доля цих людей, невідомо.

На борту німецького корабля Eleonore знаходяться близько 100 мігрантів, врятованих біля узбережжя Лівії з надувного човна, який тонув. Італія і Мальта відмовили в прийомі судна.

Влада Італії і Мальти не пустила в свої порти німецьке рятувальне судно Eleonore. Мальтійська влада повідомила, що обидві країни відмовили в прийомі кораблю з приблизно 100 врятованими мігрантами на борту, повідомив у вівторок, 27 серпня, представник дрезденської неурядової організації Mission Lifeline Аксель Штайер (Axel Steier), передає DW.

Він повідомив, що врятовані мігранти знаходяться в задовільному стані, але вони зневоднені і виснажені. За даними організації, фінансуючої Eleonore, в даний час судно знаходиться в зоні дії морських рятувальних служб Мальти. "Якщо життя опиняться в небезпеці і корабель буде терпіти лихо, за порятунок буде відповідати Мальта", - додав Штайєр.

Напередодні Mission Lifeline повідомила про врятування в Середземному морі приблизно в 50 кілометрах від узбережжя Лівії мігрантів, які перебували в пошкодженому надувному човні. За словами власника і капітана корабля Клауса-Петера Райша (Claus-Peter Reisch), рятувальна операція була проведена "буквально в останню секунду, так як човен майже потонув". Капітан попросив уряд ФРН про сприяння у вирішенні увійти в один з європейських портів.

Після того як в кінці червня 2018 року жодна країна Євросоюзу протягом декількох діб не погоджувалася брати німецьке судно Lifeline з врятованими 234 мігрантами з Лівії на борту, воно прибуло до порту Валлетти. Мальтійська влада конфіскувала судно, оскільки воно "не належало якій-небудь державі". Екіпаж стверджував, що Lifeline ходить під нідерландським прапором, проте влада Нідерландів заперечувала це.

Пізніше на капітана Клауса-Петера Райша завели кримінальну справу. Його звинувачували в управлінні судном в територіальних водах Мальти без належної ліцензії, незаконному перетині морського кордону держави та ігноруванні посадових інструкцій. У результаті його засудили на Мальті до штрафу в 10 тисяч євро. У той же час суд визнав, що порятунок біженців не був для Райша комерційною діяльністю, а був гуманітарних актом.

Читайте також: За п'ять років у світі загинуло не менше 32 тисяч мігрантів – МОМ

Раніше повідомлялося, що біженці та мігранти, які намагаються потрапити до Європи через Середземне море, гинуть із загрозливою швидкістю, і їхня кількість зростає. Особливо це стало помітним з 2018 року. Скорочення пошуково-рятувальних операцій зробило цей морський коридор найбільш смертоносним в світі. В останньому звіті Агентства ООН у справах біженців говориться, що в середньому кожен день гинуть шестеро осіб.

За матеріалами: dw.com /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №42, 9 листопада-15 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >