ФАУ США та Boeing виявили дефекти у низці запчастин для авіалайнерів 737 MAX та 737 NG - Світ - dt.ua

ФАУ США та Boeing виявили дефекти у низці запчастин для авіалайнерів 737 MAX та 737 NG

3 червня, 01:59 Роздрукувати

Субпідрядник, який робив деталі для авіалайнерів, виготовив з дефектами порушення до 148 деталей необхідної для будівництва літака номенклатури.

Число "дефектних" 737 MAX та 737 NG обчислюється десятками в США і доходить до 300 у світі © wikipedia.org

Ряд запчастин, використаних при виготовленні моделей авіалайнерів авіабудівної корпорації Boeing – 737 MAX та 737 NG - могли бути із самого початку виготовлені з дефектами, тому найближчим часом може з'явитися необхідність їхньої заміни, йдеться 2 червня у повідомленні Федерального авіаційного управління (ФАУ) США.

"Boeing поінформував ФАУ про те, що деякі напрямні планки предкрилків 737 MAX та 737 NG можуть бути виготовлені неналежним чином і можуть не відповідати всім чинним нормативним вимогам щодо міцності і зносостійкості", – сказано у документі.

Спільне розслідування ФАУ та авіабудівної корпорації встановило, що субпідрядник, який робив деталі для авіалайнерів, виготовив з дефектами порушення до 148 деталей необхідної для будівництва літака номенклатури. При цьому Boeing з'ясував серійні номери моделей літаків 737 MAX та 737 NG, на яких могли бути встановлені ці деталі: в США знаходиться 32 авіалайнера 737 NG та 33 737 MAX, у світі – 133 і 179 відповідно.

У ФАУ вказали, що існує небезпека передчасного виходу дефектних деталей з ладу.

"Хоча повний вихід з ладу направляючої планки предкрилків не призведе до втрати літака, залишається ризик того, що несправна деталь може призвести до пошкодження повітряного судна в польоті", – підкреслюється у повідомленні.

Установа пообіцяла найближчим часом випустити директиву, яка наділить корпорацію Boeing повноваженнями на виявлення та заміну деталей; зокрема, на території США на технічні роботи по заміні ФАУ виділяє 10 днів. Також управління повідомить міжнародні контролюючі органи цивільної авіації про необхідність проведення технічних робіт.

Читайте також: Керівник Boeing приніс офіційні вибачення родичам загиблих в аваріях Мах 8

Нагадаємо, пасажирський літак Boeing 737 індонезійської авіакомпанії Lion Air зазнав аварії в Яванському морі через 13 хвилин після зльоту з аеропорту Джакарти. На борту знаходилися 188 осіб, серед яких 181 пасажир, двоє пілотів і шість бортпровідників, ніхто з них не вижив. Причинами падіння назвали проблеми у системі керування, що виникли після зльоту.

10 березня в Ефіопії зазнав катастрофи авіалайнер компанії Ethiopian Airlines. Boeing 737 MAX 8 рейсу ET 302 вилетів з аеропорту Боле в столиці Ефіопії Аддіс-Абеба в столиці Кенії Найробі. Через кілька хвилин після зльоту літак зник з радарів. В 8:44 за місцевим часом Boeing впав в 62 км від Аддіс-Абеби, в районі міста Бішофту. Трекер Flightradar24 називає можливою причиною аварії проблеми, що виникли відразу після вильоту літака з аеропорту.

На борту літака перебували громадяни 33 держав - 149 пасажирів і вісім членів екіпажу. Українців серед загиблих немає.

Рішення про тимчасову заборону польотів Boeing 737 MAX були прийняті в Євросоюзі, Канаді, Україні, Австралії, Китаї, Сінгапурі, Ефіопії, Південної Кореї, а також авіаперевізниками Aeromexico, Cayman Airways, Comair і Aerolíneas Argentinas.

Федеральне управління цивільної авіації США не збиралося закривати повітряний простір для літаків цього типу, проте президент Дональд Трамп розпорядився заборонити польоти Boeing 737 MAX над територією країни.

5 травня стало відомо, що американська авіабудівна корпорація Boeing ще за рік до першої авіакатастрофи за участю авіалайнера 737 Max знала про проблеми з датчиками, проте приховувала цю інформацію від громадськості.

За матеріалами: Федеральное авиационное управление США /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №27, 13 липня-19 липня Архів номерів | Зміст номеру < >