Для поліпшення аеродинаміки японський гіпершвикісний поїзд став схожий на качкодзьоба - Світ - dt.ua

Експерементальний японський гіпершвикісний поїзд став схожий на качкодзьоба

23 січня, 17:08 Роздрукувати

Для досягнення поїзд швидкості 400 км/год інженери запозичили найкращу аеродинаміку у птиці.

Эксперементальный поїзд з робочою швидкістю 360 км/год і максимальною в 400 км/ч. Такий тип носа з'явився ще в 1997 у Е3 для тихого проходження тунелів. На швидкості від 300 км/год повітря в тунелі не встигає плавно обтікти профіль носа, накопичується і стискається на ньому, а потім вибухає коли поїзд виходить на відкритий простір(при вході в тунуель звук набагато менш злий).

Дивіться також фото: Новий літак від Airbus ввели в експлуатацію

"Нам пощастило що Зимородок-сан люб'язно поділився формою свого дзьоба так як він вже давно вирішив проблему пірнання у воду на великій швидкості без сплеску." - заявили конструктори поїзда.

Інженери відчувають різні профілі на кінцях поїзда. Довжина носа змінюється від 16 до 22 метрів.

За матеріалами: allkharkov.ua /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1283, 22 лютого-28 лютого Архів номерів | Зміст номеру < >