Новини Росії - Російський CNN переходить в руки друзів Путіна - Світ - dt.ua

Друзі Путіна купують російський СNN – Rzeczpospolita

23 грудня, 2015, 18:24 Роздрукувати

Серед нових власників ціла низка російських мільярдерів і компаній, які потрапили до санаційного списку Заходу.

Російський СNN продали. Ілюстрація

 Найближчими днями в Росії завершиться процес передачі російського телеканалу CNN International в руки нових власників. Ними виступають компанії, які тісно пов'язані з близькими друзями президента Володимира Путіна.

Про це повідомляє польське видання Rzeczpospolita, додаючи, що до цього часу російська редакція CNN International належала американському медіа-концерну Turner. Новим власником стане російська компанія Media Alians. На 20% вона належить американському телеканалу Discovery. І це максимальна частка, володіти якою російське законодавство дозволяє іноземним компаніям. Ще 80% - належить російській "Національній медіа-групі", яка була створена в 2009 році кількома близькими друзями Путіна.

Зокрема, серед власників "Національної медіа-групи" мільйонер Сергій Фурсенко, який у 80-х роках служив на Кубі і створював систему ППО. А в 90-х роках він був сусідом Путіна у Солов'ївці неподалік Санкт-Петербургу. Це дозволило йому пізніше до 2012 року очолювати Російську федерацію футболу.

Також серед власників компанії банк "Россия" і нафтодобувна компанія "Сургутнефтегаз", які також мають відношення до близького кола президента Росії і занесені до санаційного списку Заходу. Співзасновником "Національної медіа-групи" також виступає мільярдер Геннадій Тимченко, який очолював компанію Gunover, продаючи нафту в США до анексії Криму.

Голова наглядової ради "Національної медіа-групи" - колишня російська спортсменка Аліна Кабаєва, яку в пресі часом підозрюють у близьких стосунках з Путіним.

Російська CNN International перестала виходити в ефір з 1 січня 2015 року після того, як набув чинності закон, яких забороняє іноземним компаніям володіти більше ніж 20%-ю часткою у російських ЗМІ. Тепер існує загроза, що відомий американський бренд стане інструментом в руках російської пропаганди в той час, як у Європі намагаються боротися з брехнею Кремля. Зокрема, у Польщі відібрали ліцензію у радіостанції за трансляцію пропаганди Росії. У липні цього року Державна рада радіомовлення і телебачення розпочала процедуру відкликання концесії. Причиною послужила саме трансляція пропаганди Росії, що перетворило польську радіостанції, за словами експертів, на головний рупор Кремля в країні.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №30, 17 серпня-23 серпня Архів номерів | Зміст номеру < >