Apple більше не найпопулярніший бренд в Китаї - Світ - dt.ua

Через торгову війну Трампа Apple втрачає популярність в Китаї

19 вересня, 16:10 Роздрукувати

За рік американська корпорація опустилася на 13 позицій.

© AppleInsider.ru

Техногігант Apple втратив свої позиції в рейтингу брендів, якім віддають перевагу китайські користувачі. Згідно думки експертів ринку, це пов'язано з тривалою торговельною війною США і Китаю, повідомляє Bloomberg.

За даними звіту консалтингової компанії Prophet, за рік Apple опустився з 11-го на 24-е місце в рейтингу провідних брендів в Китаї.

У рамках дослідження, в якому брали участь жителі великих китайських міст, експерти оцінили 258 брендів в 27 категоріях. Вони опитали 13 500 китайців, запропонувавши їм оцінити надійність і актуальність різних брендів. Отримані результати показали, що китайські споживачі стали холодніше ставитися до деяких американських брендів.

За словами старшого партнера компанії в Гонконзі Джея Міллікена, з тих пір як адміністрація президента США Дональда Трампа заборонила американським компаніям співпрацювати з Huawei, споживачі з Китаю почали активніше підтримувати вітчизняних виробників. Експерти не виключають, що розвиток напруженості у відносинах двох країн сприяло зниженню популярності пристроїв Apple, яка ще в 2017 році (до початку торгової війни) займала п'яте місце в рейтингу. В результаті зараз Huawei знаходиться на другому місці і поступається лише китайській платіжного сервісу Alipay. "Китайські споживачі сприйняли те, що сталося з Huawei, як атаку", — сказав Міллікен.

Крім геополітичної напруженості Apple в Китаї, смартфони від американського техгиганта, включаючи новий iPhone 11, не підтримують формат 5G, розвитком якого активно займаються китайські влади.

У цьому році в топ-10 потрапили лише два американських бренду — Android і Intel, які зайняли третє і дев'яте місця відповідно. Міллікен підкреслив, цим компанія не потрібно турбуватися, що китайці від них відвернуться.

З 1 вересня почали діяти 5% мита Китаю на імпортовані з США товари загальною вартістю понад 75 млрд доларів. З 1 жовтня будуть введені мита на китайські товари загальною вартістю в 250 мільярдів доларів.

Торгова війна між Китаєм і Сполученими Штатами почалася навесні 2018 року, коли Вашингтон прийняв рішення підвищити мита на алюміній і сталь з ряду країн, в тому числі з КНР. На саміті "Великої двадцятки" в Буенос-Айресі Дональд Трамп і Сі Цзіньпін погодилися на перемир'я в торговельній війні, домовившись відкласти до березня 2019 року введення нових торгових мит.

Детальніше про торгову війну між двома наддержавами читайте в матеріалі Олексія Ижака "Холодна" війна з "гарячими" зіткненнями" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №38, 12 жовтня-18 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >