Boeing завершив оновлення програмного забезпечення авіалайнерів 737 Мах - Світ - dt.ua

Boeing завершив оновлення програмного забезпечення авіалайнерів 737 Мах

17 травня, 01:39 Роздрукувати

Тепер авіалайнер очікують випробувальний політ і подальша сертифікація.

Дві катастрофи 737 Мах за півроку сильно підломили позиції Boeing у світі © Wikimedia commons

Авіабудівна корпорація Boeing заявила, що проблемне програмне забезпечення авіалайнерів 737 Мах повністю оновлено і тепер ці літаки повністю безпечні; про це повідомляється у спеціальному прес-релізі на офіційному сайті корпорації.

"Boeing успішно завершив розробку оновленого програмного забезпечення для 737 МАХ, провівши також тестування на симуляторі і інженерний випробувальний політ. На даний момент, співробітники компанії налітали більше ніж 360 годин і вчинили 207 польотів на 737 МАХ з оновленим програмним забезпеченням MCAS", – йдеться у повідомленні.

Boeing також відправив додаткову інформацію до Федерального управління цивільної авіації США, прикріпивши до повідомлення повний звіт про результати випробувань. За підсумками відповіді на це повідомлення корпорація згодна співпрацювати з управлінням у питанні призначення дати випробувального польоту і сертифікації.

"Безпека – наш чіткий пріоритет, тому ми провели всі випробувальні інженерні польоти для оновлення програмного забезпечення і готуємося до фінального сертифікаційного польоту... Катастрофи, які відбулися, тільки посилили нашу відданість цінностям безпеки, якості і чесності, оскільки ми знаємо, що від нашої роботи залежать людські життя", – резюмував глава корпорації Денніс Мойленбург.

Читайте також: Boeing може виплатити більше мільярда доларів компенсацій сім'ям загиблих в аваріях 737 Max

Нагадаємо, пасажирський літак Boeing 737 індонезійської авіакомпанії Lion Air зазнав аварії в Яванському морі через 13 хвилин після зльоту з аеропорту Джакарти. На борту знаходилися 188 осіб, серед яких 181 пасажир, двоє пілотів і шість бортпровідників, ніхто з них не вижив. Причинами падіння назвали проблеми у системі керування, що виникли після зльоту.

10 березня в Ефіопії зазнав катастрофи авіалайнер компанії Ethiopian Airlines. Boeing 737 MAX 8 рейсу ET 302 вилетів з аеропорту Боле в столиці Ефіопії Аддіс-Абеба в столиці Кенії Найробі. Через кілька хвилин після зльоту літак зник з радарів. В 8:44 за місцевим часом Boeing впав в 62 км від Аддіс-Абеби, в районі міста Бішофту. Трекер Flightradar24 називає можливою причиною аварії проблеми, що виникли відразу після вильоту літака з аеропорту.

На борту літака перебували громадяни 33 держав - 149 пасажирів і вісім членів екіпажу. Українців серед загиблих немає.

Рішення про тимчасову заборону польотів Boeing 737 MAX були прийняті в Євросоюзі, Канаді, Україні, Австралії, Китаї, Сінгапурі, Ефіопії, Південної Кореї, а також авіаперевізниками Aeromexico, Cayman Airways, Comair і Aerolíneas Argentinas.

Федеральне управління цивільної авіації США не збиралося закривати повітряний простір для літаків цього типу, проте президент Дональд Трамп розпорядився заборонити польоти Boeing 737 MAX над територією країни.

5 травня стало відомо, що американська авіабудівна корпорація Boeing ще за рік до першої авіакатастрофи за участю авіалайнера 737 Max знала про проблеми з датчиками, проте приховувала цю інформацію від громадськості.

За матеріалами: Boeing /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №18, 18 травня-24 травня Архів номерів | Зміст номеру < >