У роботі онлайн-сервіс продажу квитків Укрзалізниці стався збій: реакція соцмереж - Україна - dt.ua

Збій в роботі системи продажу квитків "Укрзалізниці" викликав обурення у користувачів

5 грудня, 2018, 11:30 Роздрукувати

Незважаючи на списання суми з карти, документи на проїзд користувач не отримував.

Користувачі онлнай-сервісу продажу квитків не могли отримати проїзні документи © Василь Артюшенко, DT.UA

В онлайн-системі купівлі квитків "Укрзалізниці" стався масштабний збій: незважаючи на зняття суми з карти користувача, проїзні документи йому не приходили. Як повідомляє "УНІАН", проблеми з сервісом вже підтвердили і в самій компанії.

Зазначається, що "Укрзалізниця" ввела обмеження в роботі онлайн-сервісу, оскільки навантаження на систему продажу квитків збільшилося в шість раз. "Зараз для стабілізації роботи системи накладено обмеження в 140 сесій на секунду, необхідне для забезпечення здійснення операцій клієнтських платежів", - йдеться в повідомленні. Пізніше "Укрзалізниця" заявила про те, що налагодила роботу сервісу онлайн-замовлення квитків, незважаючи на те, що він все ще працює з обмеженнями.

Збій в роботі системи онлайн-продажу квитків викликав хвилю невдоволення у користувачів соціальних мереж. Користувачі відзначають, що в компанії могли передбачити ажіотаж з купівлею квитків перед новорічними святами. Деякі також зазначали, що не можуть придбати квитки на грудень, а коли ті з'являються то або на незручні місця, або на незручний час.

33
facebook.com

33
facebook.com

33
facebook.com

33
facebook.com

33
facebook.com

Читайте також: На свята додадуть 30 пар поїздів – "Укрзалізниця"

33
facebook.com

За матеріалами: УНІАН /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №39, 19 жовтня-25 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >