Керівнику РІА Новини Україна продовжили арешт - Вишинського залишили в СІЗО до кінця липня - Україна - dt.ua

Вишинського залишили в СІЗО до кінця липня

7 травня, 18:26 Роздрукувати

Захист просив суд відправити обвинуваченого у державній зраді під домашній арешт з носіння електронного браслета.

Керівника "РИА Новости Украина" вже рік тримають під вартою © РИА Новости Украина

Подільський районний суд Києва продовжив термін тримання під вартою керівника "РИА Новости Украина" Кирила Вишинського, обвинуваченого у державній зраді, до 22 липня. Рішення про продовження запобіжного заходу було винесено в ході судового засідання у вівторок, 7 травня.

Захист Вишинського прохав суд пом'якшити запобіжний захід, замінивши тримання під вартою на домашній арешт з носінням электронногно браслета. Однак це клопотання було відхилено.

Читайте також: Вишинський стверджує, що його не цікавить обмін російській стороні

Як повідомлялося, 10 січня прокуратура завершила досудове слідство у справі про державну зраду і надала Кирилу Вишинському і його захисту доступ до матеріалів кримінальної провадження, у квітні Подільський районний суд Києва приступив до розгляду кримінальної справи по суті.

15 травня минулого року співробітники Служби безпеки України спільно з прокуратурою АР Крим повідомили про розкриття діяльності мережі медіаструктур, підконтрольних Російській Федерації. Зокрема, провели обшуки в офісі "РИА Новости Украина" і затримали керівника видання Кирила Вишинського. Йому вручили повідомлення про підозру за статтею 111 Кримінального кодексу - державна зрада.

Через день Херсонський міський суд обрав запобіжний захід керівнику "РИА Новости Украина" Кирилу Вишинському, якому оголошено підозру у державній зраді, у вигляді тримання під вартою строком на 60 днів. Згодом запобіжний захід неодноразово продовжували.

У липні Вишинському повідомили про підозру за ч. 1 ст. 263 "незаконне придбання, зберігання вогнепальної зброї та боєприпасів".

За даними слідства, на проведення підривної діяльності проти України Вишинський отримував щомісяця 53 тисячі євро. Видання публікувало матеріали, які виправдовують анексію Криму, а також на підтримку терористичних угруповань "ДНР" і "ЛНР".

За матеріалами: Інтерфакс-Україна /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №27, 13 липня-19 липня Архів номерів | Зміст номеру < >