Суспильне може припинити роботу - Україна - dt.ua

"UA "Суспільне" не можуть працювати через арешт всіх рахунків

28 лютого, 10:46 Роздрукувати

Найближчим часом арешт також призведе до повної зупинки діяльності телерадіокомпанії.

Міністерство юстиції України наклало арешт на всі кошти, наявні на рахунках " UA "Суспільне", що вже призвело до блокування підготовки низки проектів і незабаром призведе до повної зупинки діяльності ТРК, повідомляє прес-служба телемовника.

Мін'юст відкрив виконавче провадження щодо стягнення з "Суспільного" боргу в сумі 10 млн 591 тис. 224 євро 48 центів і 73 тис. 80 грн судового збору на користь акціонерного товариства "Євроньюс".

"Арешт рахунків вже зробив неможливим підготовку до трансляції Олімпіади-2020, блокує забезпечення участі України в Євробаченні-2020, зупинив запуск нових проектів "Суспільного", зокрема запуск нової Громадської студії в ефірі телеканалу "UA: Перший". Найближчим часом арешт також призведе до повної зупинки діяльності телерадіокомпанії, адже заблокована можливість здійснювати необхідні видатки для роботи національних телеканалів мовника ("UA: Перший", "UA Культура"), всіх регіональних каналів "Суспільного", діджитал-платформ і трьох каналів радіо ("UA: Українське радіо", "UA Радіо Промінь" та "UA: Радіо Культура"), - йдеться у заяві "Суспільного".

Співпрацю колишньої державної Національної телекомпанії України з "Євроньюс" почалося в 2010 році ще до створення суспільного мовника. Згодом з бюджету було припинено виділення коштів на оплату ліцензійних платежів за договором про створення україномовної версії "Євроньюз", що і призвело до появи боргу.

"Суспільне" вже зверталася та продовжує звертатися у відповідні міністерства для ініціювання виділення з державного бюджету окремих коштів для термінового погашення наявної заборгованості колишньої державної компанії, а також 1,6 млн євро виконавчого збору, який телерадіокомпанія повинна заплатити додатково.

Читайте також: Кримськотатарський телеканал ATR продовжать підтримувати в Україні — Зеленський

Раніше повідомлялося, що Національна громадська телекомпанія України нагадала Офісу президента України про те, що втручання в діяльність Громадського мовника заборонено українським законодавством. Заява "Суспільного" було зроблено у зв'язку з обіцянкою Офісу президента судитися з журналістами проекту "Схеми", выпустившими сюжет "Оманлива відпустка" про обставини візиту Володимира Зеленського в Оман в січні.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1288, 28 березня-3 квітня Архів номерів | Зміст номеру < >