У Києві стартує будівництво метро на Троєщину - Україна - dt.ua

У Києві стартує будівництво метро на Троєщину

24 травня, 2013, 11:45 Роздрукувати

У КМДА повідомили, що в найближчі дні почнеться закладання перших елементів оправи тунелю метро на Троєщину. Про терміни реалізації цього проекту столична влада зможе сказати після того, як буде знайдено інвестора.

У найближчі дні почнуть будувати метро на Троєщину

Роботи з будівництва метро на Троєщину вже розпочато, повідомив голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов.

"Що стосується метро в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, то ми зараз займаємося залученням інвестора для максимально швидкої реалізації цього проекту. А роботи з будівництва четвертої лінії вже йдуть - у найближчі дні в районі вулиці Набережно-Лугової будемо закладати перші елементи оправи тунелю", - заявив Попов.

"Коли інвестор буде визначений, то можна буде планувати здачу в експлуатацію першої черги нової лінії вже через два роки", - додав він.

Голова КМДА нагадав, що проект будівництва метро на Троєщину розділений на кілька черг. На першому етапі планується запустити рух з Троєщини до Подолу, а другою чергою йти по правому берегу - від Лук'янівки до Подільського мосту. За його словами, для реалізації першого етапу планується залучити близько $ 800-900 млн, а загальна вартість будівництва метро на Троєщину становить близько $ 2 млрд, пише Сегодня.

"Такі суми зараз непосильні для бюджету, тому у вирішенні цього найважливішого для киян питання ми сподіваємося на співпрацю з бізнесом. Я впевнений, що будівництво і експлуатація метрополітену, особливо на Троєщину, є цікавим з точки зору інвестицій проектом", - зазначив він.

Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівельна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".

Надалі ця лінія піде на Троєщину уздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.

Раніше Попов заявив, що Київ має намір при сприянні Внешекономбанку (ВЕБ) Росії залучити кредит на суму $ 700 млн для будівництва першої черги метро на Троєщину.

Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко пояснив, що ВЕБ ставить умовою залучення кредиту державні гарантії з боку Кабінету міністрів, і з цього питання КМДА веде консультації з урядом. Він упевнений, що до кінця року кредит буде залучено, а для початку будівництва КМДА просить у Кабінету міністрів додатково 434 млн грн. !zn

Читайте також:

Столична влада показала схему лінії метро на Троєщину (фото)

Росіяни дадуть 1,5 млрд дол. на будівництво метро на Троєщину

За матеріалами: Сегодня /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Останній Перший Популярні Усього коментарів: 1
  • киянка киянка 24 травня, 12:48 Раніше, в попередньому плані, будівництва метро по Троєщині, була лінія проложена вздовж вулиці Бальзака, що зараз було би дуже доречно. До вул. Бальзака перпендикулярно відбудувалася вул. Градинська, на якій височать свічки-будинки. Зі сторони Бальзака пролягло будівництво висотних будинків як по Радунській, так і по Милославській, що це зовсім делеченько від Маяковського. Питання: хто переробив план прокладки лінії метро з Бальзака на Маяковську? Знову - будують для себе, а не для людей. А чому депутати-опозиціонери про це мовчать? Люди мало хто про переписання плану знають. Але можна широко дати знати про цю новину. згоден 0 не згоден 0 Відповісти Цитувати ДякуємоПоскаржитись
Випуск №47, 8 грудня-14 грудня Архів номерів | Зміст номеру < >