Канал Медведчука опікується ТБ для Донбасу - Україна - dt.ua

Телеканал для тимчасово окупованих територій консультують ведучі "112 Україна"

19 лютого, 17:40 Роздрукувати

Через різницю бачення реалізації ТБ для Донбасу з каналу масово звільняються журналісти.

Телеканал вийде в ефір 1 березня

Ведучі телеканалу "112 Україна" проводять консультації з журналістами нового державного телеканалу для тимчасово окупованих територій, який мають запустити на базі каналу іномовлення України UATV.

"Близько тижня тому з'явилася інформація, що прийшли нові шеф-редактори. Зі "112 каналу". Потім вони виявилися консультантами. Співбесід не проводили, але запитували в працівників про місію нового каналу та про те, як потрібно подавати новини для жителів тимчасово окупованих територій. Консультанти – ведучі "112 каналу" Володимир Полуєв і Анна Степанець", - пише у Facebook журналістка Анастасія Федченко.

Офіційним власником "112 Україна" є народний депутат Тарас Козак ("Опозиційна платформа-За життя") – близький соратник проросійського політика Віктора Медведчука. Володимир Полуєв і Анна Степанець є ведучими політичного ток-шоу "Пульс".

Джерело "Детектор медіа" підтвердило консультації журналістів каналу для окупованих території ведучими телеканалу Медведчука.

"Зустріч нового гендиректора, правда, тво (Юлії Островської – ред.), а також редактора, яка потім відмовилась від посади, відбулася з колективом ще 3 січня. Та зустріч була перша й остання. Відтоді журналістам і редакторам не пояснили голосом через рот, яким буде канал, його інформаційна політика", - додає Федченко.

Перший ефір телеканалу має відбутися 1 березня, тим часом з мовника масово звільняються співробітники. "Із UATV звільнилося дві третини колективу", - пише Федченко.

Відмовилася від посади керівниці служби новин журналістка Олена Трибушна: "З іншими новими керівниками проєкту ми занадто по-різному бачимо процес його реалізації", - зазначила вона.

Федченко додає, що не бачить сенсу у вибудовуванні стратегії за півтора тижні до запуску. Та вважає консультації "спробою зробити вигляд, що з колективом говорили і радилися, а потім зробили по-своєму". Тож 17 лютого вона написала заяву на звільнення.

Читайте також: Телеканал іномовлення UA|TV припинив мовлення у прямому ефірі

Як повідомляв міністр культури, молоді та спорту Володимир Бородянський в інтерв'ю ZN.UA, основна мета телеканалу - донести правду про те, що відбувається в Україні, до жителів тимчасово окупованих територій. Контент цього каналу буде і російською, і українською мовами.

Докладніше читайте у матеріалі Олега Вергеліса та Катерини Константинової "Володимир Бородянський і міністерство пропаганди критичного мислення".

За матеріалами: DT.UA / Детектор Медіа /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1287, 21 березня-27 березня Архів номерів | Зміст номеру < >