Апеляційний суд дозволив Нацкомтелерадіо скасувати ліцензію 112 Україна - Україна - dt.ua

Суд відхилив апеляцію "112 Україна" на непродовження ліценції

16 вересня, 18:36 Роздрукувати

Рішення дозволяє Нацраді розглянути питання ліцензії, раніше заблоковане судом першої інстанції.

© 112 Україна

Колегія суддів Шостого апеляційного суду Києва у понеділок, 16 вересня, розглянула апеляційну скаргу на нерозгляд Національною радою з питань телебачення і радіомовлення питання продовження ліцензії телеканалу "112 Україна".

"Колегія суддів Шостого ААС ухвалила рішення залишити без змін рішення суду першої інстанції", - йдеться у повідомленні пресслужби суду. Скаргу розглядали судді Любов Костюк, Наталія Бужак і Олена Пилипенко.

Суд відхилив апеляцію, повідомив LB.ua адвокат Василь Сметана.

"Рішення набуває чинності. Звичайно ж, ми будемо використовувати всі засоби захисту, передбачені законом, але рішення вже, скажімо так, буде діяти таким чином, як і задумано регулятором, а саме буде розглянуто питання продовження ліцензії", - зазначив він.

Сметана також висловив припущення, що тепер Нацрада "швидше за все, відмовить" в переоформленні ліцензії.

У суді першої інстанції регіональні компанії "Новий формат ТВ", "Аріадна ТВ", "Партнер ТВ", "ТВ Вибір" і "Лідер ТВ", які мовлять у під логотипом "112 Україна", просили визнати протиправною бездіяльність Нацради, яка відмовилася розглядати заяву про продовження ліцензії на мовлення у визначений законом строк.

У жовтні 2018 року Окружний адміністративний суд Києва заборонив регуляторові приймати рішення про відмову у продовженні строку дії ліцензії до набрання рішенням законної сили. У грудні того ж року ОАСК зупинив провадження у справах про анулювання ліцензій регіональним компаніям під логотипом "112 Україна".

Однак вже у липні 2019 року ОАСК скасував заходи забезпечення позову з власної ініціативи та поновив провадження у цих справах, 23 липня телеканал оскаржив рішення суду.

Читайте також: П'яти регіональним компаніям із логотипом "112 Україна" призначено перевірки – Нацрада

8 липня ведучий телепрограми "Вести недели" на рупорі кремлівської пропаганди, телеканалі "Росія 24" Дмитро Кисельов заявив, що спільно з телеканалом NewsOne буде проведено телеміст під назвою "Надо поговорить".

СБУ ініціювала позачергове засідання РНБО через можливе проведення пропагандистського телемосту, а також запропонувала запровадити санкції проти юросіб, які здійснюють мовлення під логотипами "112 Україна" і NewsOne.

Після громадського резонансу NewsOne заявив про скасування телемарафону з російським пропагандистським телеканалом. Генпрокуратура повідомила, що зареєструвала провадження про замах на вчинення державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України.

Згодом на той час  генеральний прокурор Юрій Луценко повідомив, що за результатами проведеної СБУ і ГПУ роботи виявлено прямий зв'язок телеканалу NewsOne і російського "Промсвязьбанка", який обслуговує державне оборонне замовлення РФ.

Нацрада в кінці липня 2019 року зафіксувала порушення під час позапланової перевірки NewsOne у зв'язку з наміром каналу провести телеміст із російським телеканалом "Росія 1". Якщо факти порушень (розпалювання ворожнечі) підтвердяться, щодо NewsOne будуть застосовані санкції.

За матеріалами: DT.UA / LB.ua /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №39, 19 жовтня-25 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >