Споживачі з початку року написали понад 6 тис. скарг до Держспоживслужби в м. Києві на порушення своїх прав

Поділитися
Споживачі з початку року написали понад 6 тис. скарг до Держспоживслужби в м. Києві на порушення своїх прав

У Києві з початку 2019 року подали уже понад 6 тис. скарг до Держспоживслужби в м. Києві через порушення прав споживачів.

"Місто Київ - це є мегаполіс. Звернень надходить дуже велика кількість. Станом на вечір попередньої п'ятниці було зареєстровано 6 666 звернень... Об'єм роботи дуже великий", - повідомила заступниця начальника управління захисту прав споживачів головного управління Держспоживслужби у місті Києві Анна Матвієнко під час прес-конференції.

Щодо рівня задоволення скарг вона уточнила, що тут є проблема, бо для проведення позапланового заходу Держпродспоживслужба обов'язково має отримати погодження МЕРТу, основа якого – це назва суб'єкту господарювання і фактичне місце провадження господарської діяльності, яке часто не можливо встановити по тих розрахункових документах що надаються споживачу. "З ТОВ трошки легше, ми їх знаходимо, з фізичними особами-підприємцями і тим паче з електронною комерцією -це в жахливому стані на сьогодні. Розшук суб‘єктів господарювання, це функції національної поліції. Так, ми відправляємо матеріали, результативність прирівнюється до 0", - прокоментувала Анна.

На проблемі в сегменті електронної комерції акцентував і Віталій Караулов заступник начальника ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві.

"Ми бачимо велику кількість інтернет-магазинів, які працюють переважно як платформи, на котрих розташовують свої товари різні фізичні особи, чи фізичні особи підприємці які, на жаль, не надають свої реальні координати для вирішення питань по скаргах на неякісну продукцію. Тобто, коли до Головного управління надходить подібна скарга, ми не можемо реально розглядати її, тому що в нас немає інформації, хто продав цей товар. Частіше за все, споживач отримує товар через Нову пошту або кур'єрські служби доставки. У першому випадку ми можемо бачити квитанцію (накладну) про відправку товару від фізичної особи, яка навіть не є фізичною особою підприємцем. Кошти перераховуються на банківські картки фізичних осіб. Тобто, ми не бачимо, хто продав продукцію, який суб'єкт господарювання", - зазначив Віталій Караулов.

Він додав, що нарешті до Верховної Ради надходять законопроекти, які будуть сприяти розвитку сучасної економіки: "Зараз є законопроект "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі та послуг, де зазначено, що суб'єкти господарювання у сфері інтернет-торгівлі повинні будуть мати РРО (реєстратори розрахункових операцій). Це на мій погляд повинно покращити ситуацію та надасть можливість бачити інформацію про суб'єктів господарювання", - прокоментував законопроект 1053-1 заступник начальника ГУ Держпродспоживслужби в м. Київ Віталій Караулов.

Олег Цільвік, заступник голови правління ГО "Союз споживачів України" пояснив, чим так важливий фіскальний чек. Він дає ідентифікацію місця проведення господарської діяльності, дати, часу, предмету купівлі-продажу, визначення ціни та підтвердження факту оплати. Останнє дуже важливе для розгляду скарги споживача і підвищує ймовірність позитивного рішення про вихід на перевірку.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі