Споживачі з початку року написали понад 6 тис. скарг до Держспоживслужби в м. Києві на порушення своїх прав - Україна - dt.ua

Споживачі з початку року написали понад 6 тис. скарг до Держспоживслужби в м. Києві на порушення своїх прав

20 вересня, 12:40 Роздрукувати

У Києві з початку 2019 року  подали уже  понад 6 тис. скарг до Держспоживслужби в м. Києві через порушення прав споживачів.

"Місто Київ - це є мегаполіс. Звернень надходить дуже велика кількість. Станом на вечір попередньої п'ятниці було зареєстровано 6 666 звернень... Об'єм роботи дуже великий", - повідомила заступниця начальника управління захисту прав споживачів головного управління Держспоживслужби у місті Києві Анна Матвієнко під час прес-конференції.   

Щодо рівня задоволення  скарг вона уточнила, що тут є проблема, бо для проведення позапланового заходу Держпродспоживслужба обов'язково має отримати погодження МЕРТу, основа якого – це назва суб'єкту господарювання і фактичне місце провадження господарської діяльності, яке часто не можливо встановити по тих розрахункових документах що надаються споживачу.  "З ТОВ трошки легше, ми їх знаходимо,   з фізичними особами-підприємцями і  тим паче з електронною комерцією -це в жахливому стані на сьогодні. Розшук суб‘єктів господарювання, це функції національної поліції. Так,  ми відправляємо матеріали, результативність прирівнюється до 0", - прокоментувала Анна.

На проблемі в сегменті електронної комерції акцентував і Віталій Караулов заступник начальника ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві.

"Ми бачимо велику кількість інтернет-магазинів, які працюють переважно як платформи, на котрих розташовують свої товари різні фізичні особи, чи фізичні особи підприємці які, на жаль, не надають свої реальні координати для вирішення питань по скаргах на неякісну продукцію. Тобто, коли до Головного управління надходить подібна скарга, ми не можемо реально розглядати її, тому що в нас немає інформації, хто продав цей товар. Частіше за все, споживач отримує товар через Нову пошту або кур'єрські служби доставки. У першому випадку ми можемо бачити квитанцію (накладну) про відправку товару від фізичної особи, яка навіть не є фізичною особою підприємцем. Кошти перераховуються на банківські картки фізичних осіб.  Тобто, ми не бачимо, хто продав продукцію, який суб'єкт господарювання", - зазначив Віталій Караулов.

Він додав, що нарешті до Верховної Ради надходять законопроекти, які будуть сприяти розвитку сучасної економіки: "Зараз є законопроект "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі та послуг, де зазначено, що суб'єкти господарювання у сфері інтернет-торгівлі повинні будуть мати РРО (реєстратори розрахункових операцій). Це на мій погляд повинно  покращити ситуацію та надасть можливість бачити інформацію про суб'єктів господарювання", - прокоментував законопроект 1053-1 заступник начальника ГУ Держпродспоживслужби в м. Київ Віталій  Караулов.

Олег Цільвік, заступник голови правління ГО "Союз споживачів України" пояснив, чим так важливий фіскальний чек. Він дає ідентифікацію місця проведення господарської діяльності, дати, часу,  предмету купівлі-продажу, визначення ціни та підтвердження факту оплати. Останнє дуже важливе для розгляду скарги споживача і підвищує ймовірність позитивного рішення про вихід на перевірку.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №39, 19 жовтня-25 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >