Порушення виборчого законодавства знайшли в ефірі чотирьох українських телеканалів - Україна - dt.ua

Провідні телеканали махлюють із соцопитуваннями і без плашок транслюють замовні матеріали — Нацрада

27 березня, 2019, 17:44 Роздрукувати

Порушення виборчого законодавства знайшли в ефірі чотирьох українських телеканалів.  

© Андрій Товстиженко, DT.UA

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення виявив ознаки порушення виборчого законодавства в ефірі деяких телеканалів, як от "Україна", "Інтер", "1+1" та ICTV. Зокрема телеканали транслюють неповну інформацію про соцопитування, а замовні матеріали дають під виглядом інформаційних.

"Випадки неповного розкриття інформації (без вказівки соціологічної вибірки опитаних і способу її формування, території охоплення опитування, методу опитування, точного формулювання питань, можливої статистичної похибки тощо) цього разу помічені на телеканалах "1+1", ICTV, "112 Україна" і "Громадське", — зазначили в Нацраді.

Крім того, в інформаційних теле- і радіопрограмах спостерігалися агітаційні матеріали кандидатів на пост президента країни, що заборонено п. 10 ст. 64 зазначеного закону.

"Так, на каналі "Інтер" в "Новинах" містилися висловлювання з ознаками передвиборної агітації Юрія Бойка та Олега Ляшка; на телеканалі "Україна" в передачі "Сьогодні" – Олега Ляшка і Олександра Вілкула; на ICTV - Олександра Вілкула, Петра Порошенка, Володимира Зеленського, Анатолія Гриценка у програмах "Факти", "Факти тижня" і "Свобода слова"; на каналі "112 Україна" - Ю. Бойко в "Новинах"; на каналі "Правда ТУТ" - Юрія  Бойко та Ігоря Смешка", — відзначається за підсумками наради.

За словами начальника управління контролю та аналізу телерадіомовлення Романа Кифлюка, також очевидна підтримка окремими телеканалами деяких кандидатів на пост президента.

"Телеканал "Інтер" у досліджуваний період березня багато уваги приділив Юрію Бойку, телеканал ICTV - Анатолію Гриценку, "Україна" - Олександру Вілкулу та Євгену Мураеву, "112 Україна" - Юрію Бойку, в той же час зафіксовані поодинокі матеріали і про Олега Ляшкоаі Дмитра Добродомова. Поширюваний на телеканалах контент містить передвиборну агітацію і має ознаки замовного", — розповів він.

За даними Нацради, основними тенденціями поточної виборчої кампанії на теле- і радіоканалах є неналежне висвітлення результатів соціологічних опитувань, недотримання медіа-плюралізму та збалансованості подачі інформації про всіх кандидатів на пост президента України, розповсюдження агітаційних матеріалів в інформаційних програмах.

Щодо виявлених ознак порушень чинного законодавства Нацрада звернеться до телекомпаній з повідомленням про зафіксовані випадки і вимагатимероз'яснення. Також про всіх зафіксованих випадках порушення законодавства буде проінформована Центральна виборча комісія.

Читайте також: Експерти розкривають агітаторів Порошенка

За даними громадського руху "Чесно", за два місяці передвиборчої кампанії найбільше політичної реклами транслювали телеканали "1 + 1", ICTV та СТБ. При цьому порівняно з початком кампанії зараз кількість політичної реклами збільшилася в чотири рази.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1288, 28 березня-3 квітня Архів номерів | Останні статті < >