Призначений новий керівник скандально відомого порту "Південний"

Поділитися
Призначений новий керівник скандально відомого порту "Південний" З 2001 по 2011 року Яблунівський обіймав посади заступника начальника і начальника вантажно-розвантажувального району №2 ДП "МТП "Южний" © Порт Південний
Відповідний наказ підписав державний секретар Міністерства інфраструктури Анатолій Галущак.

Керівником державного підприємства "Морський торговельний порт "Южний" призначений Анатолій Яблунівський, він змінив на посаді Віталія Жуковського, який виконував обов'язки директора ДП "МТП "Южний" з грудня 2016 року, передає УНІАН з посиланням на прес-службу порту.

Яблунівський призначений на посаду з 23 червня. Відповідний наказ підписав державний секретар Міністерства інфраструктури Анатолій Галущак.

Новий начальник порту має 17-річний досвід роботи в морській галузі. До цього призначення з квітня 2017 року Яблунівський очолював адміністрацію Херсонського морського порту, працював заступником начальника порту з експлуатації в Ізмаїльському морському торговельному порту, виконуючим обов'язки заступника директора з зовнішньоекономічної та комерційної діяльності на держпідприємстві "Чорноморський торговий порт", керівником по експлуатації СК "Авліта".

З 2001 по 2011 року Яблунівський обіймав посади заступника начальника і начальника вантажно-розвантажувального району №2 ДП "МТП "Південний".

Порт "Южний" знаходиться в державній власності, але 90% перевалки вантажу належить СКМ Ріната Ахметова. На початку 2017 році Міністерство інфраструктури змінило керівництво порту.

У 2015 р. порт займав 91-е місце (48 582 тис. т) по загальному вантажообігу серед портів світу.

Рік тому ЗМІ з посиланням на джерела в адміністрації повідомили, що у порту реалізується корупційна схема розкрадання державних коштів, яка може завдати Україні збитків на десятки мільйонів гривень. Йшлося про те, що компанія China Harbour Engineering Сompany Ltd 20 липня почала роботу щодо днопоглиблення в порту" Південний "(Одеська обл.). За проектом відвал грунту повинен здійснюватися на морське звалище, яка знаходиться на відстані 20,5 км від ділянки днопоглиблення. Однак скидання грунту здійснювалося зовсім не в тому місці, де передбачено проектом, а фірма відключила навігатори, які б дозволили відстежити зловживання.

Детально про ситуацію у морських портах України читайте в матеріалі Юрія Кравчука "Зволікати не вийде" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі