З якими питаннями українці дзвонили в НАБУ - Після заклику Зеленського українці скаржилися НАБУ на каналізацію і погані тротуари - Україна - dt.ua

Після заклику Зеленського українці скаржилися НАБУ на каналізацію і погані тротуари

24 вересня, 2019, 22:48 Роздрукувати

За день на "гарячу лінію" НАБУ додзвонилися 82 людини – в кілька разів більше, ніж зазвичай.

Після того, як президент Володимир Зеленський у своєму відеозверненні закликав українців скаржитися на всі факти корупції до Національного антикорупційного бюро, на "гарячу лінію" зателефонувала рекордна кількість людей. Скарги більшості з них стосувалися питань, що не стосуються підслідності НАБУ – органу, який має розслідувати топ-корупцію з участю міністрів та інших високопосадовців, суддів, депутатів, керівників держпідприємств тощо.

Зокрема, люди скаржилися на поганий стан каналізації, тротуарів й інші проблеми у сфері житлово-комунального господарства, порушення трудових, соціальних, майнових та інших прав. Частина з них вказувала на факти неналежної роботи інших слідчих органів. Співробітники колл-центру роз'яснювали співрозмовником, які саме злочини розслідує НАБУ, а також давали контакти інших правоохоронних органів, які мають боротися з корупцією.

У НАБУ не змогли сказати, скільки з отриманих 23 вересня повідомлень стосувалися підслідності Бюро, однак пообіцяли відповісти на всі.

"Усі повідомлення зареєстровані, їм надають первинну правову оцінку, готують проекти відповідей згідно з вимогами закону України "Про звернення громадян", - йдеться в повідомленні.

23 вересня – в день оприлюднення відеозвернення – на "гарячу лінію" за телефоном 0 800 503 200 додзвонилися 82 людини. У той час, як в середньому щодня співробітники колл-центру приймають по 10-15 дзвінків. У Бюро уточнили, що в колл-центрі працюють семеро співробітників, які також опрацьовують повідомлення, які приходять на пошту, електронну пошту і заяви, надіслані через спеціалізовану форму на сайті Бюро.

У НАБУ пояснили, що в даний момент до "гарячої лінії" підключено одноканальний телефон, а колл-центр працює з 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер і до 16:45 у п'ятницю. Крім того, дзвінки не приймаються під час обідньої перерви, що триває з 13:00 до 13:45. Таким чином, очевидно, що не всі бажаючі змогли поспілкуватися з операторами колл-центру НАБУ 23 вересня.

Проте в Бюро обіцяють, що найближчим часом в тестовому режимі буде запущено багатоканальну "гарячу лінію" з голосовим меню, автовідповідачем, записом розмови тощо.

Читайте також: До КСУ направили законопроект про право президента призначати керівників НАБУ та ДБР

Нагадаємо, 23 вересня було опубліковано відеозвернення Володимира Зелеснкого, в якому президент закликав українців "почати рішучу боротьбу з корупцією в будь-яких її проявах" і повідомляти про неї на "гарячу лінію" НАБУ. Рада громадського контролю НАБУ дорікнула Зеленському дезінформуванням громадян, так як він не пояснив, які саме корупційні злочини розслідує Бюро, а які – поліція, СБУ і ДБР.

"Такі дії глави держави можуть призвести до дестабілізації роботи Бюро і викликати шквал негативу населення. Більшість громадян не є фахівцями в Кримінально-процесуальному кодексі України і цілком довіряють словам президента. А значить, громадяни вимагатимуть від органу розслідування справ, які йому не підслідні", - констатували в Раді.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1277, 11 січня-17 січня Архів номерів | Зміст номеру < >