Після аварії літака в аеропорту у Києві пасажири звинувачують адміністрацію у некомпетентності - ЗМІ

Поділитися
Після аварії літака в аеропорту у Києві пасажири звинувачують адміністрацію у некомпетентності - ЗМІ Пошкоджений літак навіть не спромоглися прибрати з місця посадки © Avianews
Наприклад, пошкоджений літак так і не прибрали з місця його приземлення, де він до цих пір стоїть, за словами журналістів, "лякаючи усіх своїм виглядом".

Пасажири борти з Анталії у Київ, який здійснив жорстку посадку у київському аеропорту під час грози у четвер, 14 червня, критикують авіакомпанію і персонал аеропорту; адміністрація "Жулян", у свою чергу, вважає проведену роботу по евакуації людей досить задовільною і пояснює претензії потерпілих шоковим станом людей після аварії, передає ТСН.

Деякі пасажири ще при початку посадки літака почали розуміти, що зараз станеться.

"Ми зайшли у хмари. Я ще дружині сказав: або ми зараз робимо аварійну посадку, або нас відправлять на інший аеродром. При посадці його (літак - ред.) почало хитати, він почав втрачати шасі. Десь через дві хвилини під'їхали пожежники", - розповів один з очевидців.

Пасажири припускають, що літак почав диміти ще у повітрі, через що пілот змушений був швидко сідати там, де вийде. Також люди кажуть, що в Анталії рейс затримали майже на чотири години - і, можливо, тому, що перевіряли технічний стан літака.

"Якийсь невідомий чоловік ходив у нас на борту, потім його зняли з цього борту", - кажуть свідки.

Покинули літак, всі пасажири - постраждалих, на щастя, не було, однак при цьому евакуйовані відзначили дуже непевну роботу спецслужб аеропорту - від "швидкої", яка не поспішала до пасажирів, до тих, хто вивозив пасажирів зі злітного поля. Після твердої посадки їх навіть затримали на виході, кажуть люди.

"Автобус надали хвилин через 15. Дощ іде, всі стоять, діти... Води не дали, рушників дітям зігрітися. Я вже не кажу елементарно за психолога. Через дві години нас провели через паспортний контроль до багажного відділення. Ми там маринувалися три години", - розповідають пасажири.

В аеропорту невдоволення пасажирів пояснюють виключно їх шоковим станом. В адміністрації аеропорту впевнені, що у нештатній ситуації служби спрацювали непогано, незважаючи на технічні складнощі.

"Люди чекали багаж дійсно довго, тому що літак стояв на м'якому грунті і техніка не могла під'їхати. Були запропоновані вода, чай і кава, медичні працівники були поруч", - розповіла Галина Богданенко.

А ось представники авіакомпанії Bravo Airways навіть не вийшли на очі журналістам. При цьому керівництво аеропорту спростовує інформацію, що у літаку сталося загоряння, а фахівці з'ясовують, чому борт викотився за злітно-посадочну смугу.

"Вилучені чорні ящики. Причини можуть бути - різка зміна погодних умов, різкі пориви вітру. Також помилка екіпажу або технічний стан. Шасі літака потрапило в ґрунт і шасі пошкодилося", - розповіла Богданенко.

У 20:40 четверга, 14 червня, літак компанії Bravo Airways рейсу 4406 "Анталія-Київ" при приземленні в аеропорту викотився за межі злітно-посадкової смуги. На борту літака находилсиь 169 осіб, ніхто з них не постраждав. Пасажирів евакуювали і розмістили в залі прильоту в терміналі аеропорту.

На місце інциденту прибули аварійно-рятувальна бригада, авіаексперти і представники авіакомпанії. У зв'язку з аварією було прийнято рішення закрити аеропорт до 1:00, але вже о 23:35 він відновив роботу.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі