Основним транслятором агресивності продовжує залишатися телебачення. Воно багато в чому сьогодні перестало бути візуальною комунікацією, оскільки видає безліч слів, породжуваних "телеполітологами" з екрану. Це сприяє і основному сьогоднішньому типу перегляду - кухонному, коли телевізор став частиною сніданку-обіду-вечері, і треба ділити увагу між тарілкою і екраном.
Про це у своїй статті для DT.UA заявив Георгій Почепцов, доктор філологічних наук, професор. На його думку, телебачення - це канал емоційного зараження.
"Свого часу перебудова заповнила емоціями країну і повела її в інший бік. Обидва майдани були породженням емоцій. У нормі емоції керовані, але коли масові емоції виходять за рамки, в країні відбуваються кардинальні зміни. Відоме правило, що мейнстрімні медіа не можуть закликати до страйків", - пише автор.
Він упевнений, що емоції притягують глядачів більше, ніж інформація.
"Телевізійна економіка влаштована таким чином, що змушує саджати біля телевізора максимально можливе число людей, оскільки телебачення "продає" своїх глядачів рекламщикам. Робити це все складніше через могутнього конкурента - Інтернет. Процес створення власного якісного продукту для власного глядача - довгий і витратний. Тому на озброєння взятий інший метод - лякати глядача страхами, - зазначає вчений. - З цієї причини теленовини сьогодні переповнені негативними подіями. Це універсальний метод, який не потребує індивідуальної калібрування. Бояться однаково всі - чоловіки і жінки, старі і діти. Якби ми були ще більш вразливими, то кожен перегляд новин додавав би пасмо сивого волосся в кожну голову".
Детальніше про інформаційні маніпуляції читайте в матеріалі Георгія Почепцова "Інформаційний двобій, або Як людина в краватці перемагає людину в капцях" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".