Телеканал Медведчука скасував розпіарений телемарафон з Росією - Україна - dt.ua

NewsOne скасував телемарафон із російськими пропагандистами

8 липня, 13:28 Роздрукувати

Вранці під стінами телеканалу розпочалась акція протесту.

Телеканал із медіахолдингу кума Путіна і проросійського політика Віктора Медведчука NewsOne заявив про скасування телемарафону з російським пропагандистським каналом "Росія-24" через ніби-то "прямі погрози фізичної розправи". Заяву вдень було опубліковано на сайті телеканалу.

"Телеканал NewsOne повідомляє про те, що у зв'язку з інформаційною кампанією проти своїх журналістів, загрозою нападу на канал, ми змушені припинити підготовку телемарафону "Треба поговорити", - йдеться в заяві телеканалу.

Зокрема телеканал обурила акція протесту під будівлею в понеділок вранці, а невдоволення суспільства діями мовника порівняли з залякуванням і тиском на журналістські свободи. Також на телеканалі заявили про погрози працівникам телеканалу, однак не уточнили джерела.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №39, 19 жовтня-25 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >