Названо причину падіння літака Як-52, що розбився під Києвом

Поділитися
Названо причину падіння літака Як-52, що розбився під Києвом Помилково вимкнений двигун став причиною катастрофи
Комісія встановила, що причиною катастрофи літака Як-52 під Києвом став помилково вимкнений двигун.

Причиною падіння спортивного легкомоторного літака Як-52 біля аеродрому "Чайка" під Києвом 8 червня, за попередніми даними, став помилково вимкнений кандидатом на льотне навчання двигун. Про це повідомила Державна авіаційна служба України.

"8 червня о 08:43 при виконанні ознайомчого польоту з кандидатом на льотне навчання під час першого розвороту він помилково вимкнув двигун, внаслідок чого літак перейшов до зниження, зіткнувся з землею і розбився. Пілот-інструктор загинув, кандидат на навчання отримав важкі травми", - йдеться в повідомленні.

За матеріалами відеозапису, який вівся в кабіні літака, і свідченнями очевидців, комісія встановила, що на етапі підготовки арматури задньої кабіни до польоту пілот допустив помилку, не встановивши у задній кабіні кран шасі в положення "нейтрально". Внаслідок цього, після зльоту система підняття шасі не включилася в роботу, оскільки кран шасі у задній кабіні, який є командним в системі підняття-випуску, залишився встановленим у положенні "випущено".

За даними відеозапису, комісія припускає, що пілот встановив номінальний режим роботи двигуна, при цьому усвідомивши помилку, яку допустив при підготовці задньої кабіни до польоту. Після цього пілот спробував пояснити кандидатові на льотне навчання, як поставити кран випуску-підняття шасі в задній кабіні в положення "нейтрально", щоб включити в роботу систему підняття шасі в передній кабіні і де знаходиться кран випуску-підняття шасі.

При виконанні першого розвороту кола польотів кандидат на льотне навчання, неправильно зрозумівши пояснення пілота, замість запобіжної засувки крана шасі помилково вимкнув двигун.

За підсумками вивчення інциденту Державіаслужба рекомендувала Центрального аероклубу ім. Антонова при виконанні ознайомлювальних польотів забезпечити неможливість втручання з боку кандидата на льотне навчання в керування системою запалювання двигуна і прибирання шасі; забезпечити контроль за підготовкою арматури задньої кабіни до польоту з боку командно-керівного складу; організувати письмове підтвердження записів про проходження занять з кандидатом на льотне навчання в ЦАК ім. Антонова.

Нагадаємо, загиблим пілотом виявився 64-річний майстер спорту з вищого пілотажу Анатолій Довгопол, пілот з 40-річним стажем і тисячами годин нальоту, чемпіон України з вищого пілотажу. Кандидатом на льотне навчання був перший заступник голови Державної міграційної служби, генерал-майор СБУ у запасі Віктор Шейбут. !zn

Читайте також:

У катастрофі Як-52 під Києвом постраждав перший заступник міграційної служби

Як-52 розбився під Києвом, одна людина загинула

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі