Нацрада з ТБ і радіомовлення внесла попередження телеканалам, які мовлять під логотипом 112 Україна - Україна - dt.ua

Нацрада оголосила попередження п'ятьом телеканалам з групи "112 Україна"

19 вересня, 14:43 Роздрукувати

Чергова перевірка мовників виявила старі порушення.

Ліцензію у мовників поки що не відбиратимуть © Олексій Рябчин / Twitter

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила  попередження п'ятьом регіональним телеканалам з групи "112 Україна", повідомляє "Укрінформ".

Рішення одностайно проголосували члени Нацради на засіданні 19 вересня. Член Нацради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський наголосив на тому, що всі порушення ідентичні і стосуються усіх представників групи "112 Україна".

"Ми регулярно проводимо моніторинги на дотримання умови конкурсу і програми концепції, які потрібно виконувати. Телеканали їх не виконують доволі давно. Черговим моніторингом мовлення від 19 липня 2019 року зафіксовано ознаки порушення ЗУ "Про телебачення і радіомовлення". Відповідно ми здійснили позапланову перевірку з 22 серпня по 23 серпня. І зафіксували порушення", - наголосив він.

За результатами перевірок встановлено, що телеканали "Новий формат ТВ", "Аріадна ТВ", "Партнер ТВ", "ТВ Вибір" і "Лідер ТВ" й надалі перевищують дозволений обсяг інформаційно-аналітичних і публіцистичних передач і замість власного використовують логотип "112 Україна".

"Вкотре зафіксовано ті самі порушення. Це збільшення обсягу інформаційно-аналітичних і публіцистичних передач – за ліцензією 2 год. 30 хв, фактично 22 год. 50 хв. Відсутні культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні та музичні передачі, дитячі передачі, фільмопокази. За ліцензією передбачено наявність логотипу кожної конкретної компанії, фактично є логотип "112 Україна", - додав Костинський.

Представники компаній на засідання не з'явилися, незважаючи на запрошення.

Читайте також: П'яти регіональним компаніям із логотипом "112 Україна" призначено перевірки – Нацрада

14 червня стало відомо що близький до Віктора Медведчука народний депутат Тарас Козак придбав телеканал ZIK, що раніше належав президенту ФК "Карпати" Петру Димінському. У 2018 році Козак став власником телеканалів NewsOne і "112 Україна".  

Після купівлі ZIK Нацрада з ТБ і радіомовлення й АМКУ розпочали перевірку зв'язку телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK з проросійським політиком Віктором Медведчуком, однак на разі не змогли довести його. Водночас після повідомлення про зміну власника з телеканалу звільнилась низка топ-менеджерів і журналістів.

У липні телеканал NewsOne намагався провести телеміст під назвою "Надо поговорить" із рупором кремлівської пропаганди, телеканалом "Росія 24". Під тиском громадськості пропагандистський захід було скасовано.

Через це СБУ ініціювала позачергове засідання РНБО, а також запропонувала запровадити санкції проти юросіб, які здійснюють мовлення під логотипами "112 Україна" і NewsOne. А ГПУ зареєструвала провадження про замах на вчинення державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України.

За результатами перевірки СБУ і ГПУ було виявлено прямий зв'язок NewsOne і російського "Промсвязьбанка", який обслуговує державне оборонне замовлення РФ.

Наприкінці липня регулятор зафіксував на телеканалі NewsOne порушення, пов'язані із підготовкою до проведення телемосту. Якщо факти порушень (розпалювання ворожнечі) підтвердяться, щодо каналу будуть застосовані санкції.

За матеріалами: Укрінформ /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №38, 12 жовтня-18 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >