НАБУ прийшло з обшуком до Міністерства інформполітики

Поділитися
НАБУ прийшло з обшуком до Міністерства інформполітики НАБУ з'ясовує, як витратили кошти на просування бренду Ukraine NOW © НАБУ
Антикорупційне бюро розслідує справу про можливе розкрадання коштів, виділених на фінансування захисту українського інформаційного простору.

Детективи Національного антикорупційного бюро в четвер, 26 грудня, провели обшук у приміщеннях колишнього Міністерства інформаційної політики. НАБУ розслідує можливе розкрадання коштів, виділених на розміщення промоційних матеріалів про Україну на американському телеканалі CNN.

"Слідчі дії санкціоновані, їх здійснюють у межах розслідування можливої розтрати службовими особами Міністерства інформаційної політики України за попередньою змовою зі службовцями ДП "Центр захисту інформаційного простору України" та представниками приватних компаній бюджетних коштів, отриманих для фінансування проектів із захисту національного інформаційного простору", - повідомили в прес-службі НАБУ. А також уточнили, що кримінальне провадження за ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем організованою групою за попередньою змовою в особливо великих розмірах) було зареєстровано в липні цього року.

Державний секретар Міністерства культури, молоді та спорту, до складу якого входять структурні підрозділи колишнього Мінінформполітики, уточнив, що йдеться про 15 млн гривень, виділених на просування України та бренду Ukraine NOW на CNN. Він також додав, що обшуки проводилися не лише у приміщеннях міністерства, але і в офісі ДП "Центр захисту інформаційного простору України".

"За версією слідства, переможець тендеру компанія CFC Consulting не розмістила рекламу, незважаючи на наявність актів виконаних робіт від CNN. МІП нічого приховувати, ми максимально співпрацювали і співпрацюємо зі слідством, щоб якомога швидше зафіксувати висновки", - написав Біденко на своїй сторінці у Facebook.

У свою чергу, керуючий партнер CFC Consulting Геннадій Курочка висловив здивування, чому детективи НАБУ вирішили провести обшук, а не просто попросили компанію надати документи, що цікавлять слідство.

"НАБУ вирішило відразу застосувати крайній захід і провести обшук. Поки... зачитували текст постанови, ми за кілька хвилин підготували повний пакет документів, а саме договори, акти, рахунки-фактури про оплату послуг CNN і ефірні довідки від CNN, що підтверджують факт виконання послуг", - написав Курочка у Facebook.

Він також нагадав, що керівництво CNN у Парижі, Лондоні й Атланті зараз на різдвяних канікулах, і відповідь офісом телеканалу може бути надано лише після 2 січня.

Курочка висловив побоювання, що слідчі дії можуть розцінюватися як тиск на компанію. Додавши, що йому "дуже хочеться вірити, що це не чиєсь політичне замовлення".

Кабмін затвердив бренд Ukraine NOW у травні 2018 року. На основі даного знака в Мінінформполітики планували розробити брендбук України. Логотип бренду розроблені таким чином, щоб його було легко використовувати не тільки для презентацій та інформаційних продуктів, але навіть як наклейки на будь-які речі - від туристичних сумок до автобусів і літаків.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі