Медіарух прокоментував обшуки на Суспільному - Україна - dt.ua

Медіарух про обшуки на "Суспільному": редакційна політика мовника має бути незалежною і вільною

2 вересня, 2019, 13:50 Роздрукувати

Журналісти стурбовані атакою ДБР і СБУ на незалежного мовника.

У Медіарусі стурбовані обшуками на "Суспільному" © kmu.gov.ua

Медіарух "Медіа за усвідомлений вибір" висловлює занепокоєння обшуками на "Супільному" і вважає їх тиском на незалежного мовника. Заяву Медіаруха опубліковано на сайті Detector Media.

"Станом на сьогодні Суспільне мовлення є єдиною медіагрупою, що не знаходиться у власності олігархів та працює виключно в інтересах українських громадян… Ми закликаємо слідчі органи утриматися від дій, які суспільство та міжнародна спільнота можуть сприйняти як тиск на незалежне ЗМІ", - наголошують укладачі заяви.

Представники Медіаруху наголошують на неприпустимості дій, які можуть заблокувати нормальну роботу мовника, його ефірне мовлення, виробництво контенту тощо. І закликають слідчих надати більше інформації про кримінальне провадження та його можливу підслідність Держбюро розслідувань і Службі безпеки України.

"Ми поділяємо думку, що за будь-яких обставин редакційна політика Суспільного мовника має залишатися незалежною та вільною від втручань державних органів, політичних та бізнесових груп, а фінансова політика та економічна діяльність – бути прозорими", - йдеться у заяві.

Медіарух було створено 5 лютого, коли низка українських медіа, громадських організацій і журналістів підписали меморандум про створення руху "Медіа за усвідомлений вибір". Учасники Медіаруху зобов'язалися об'єктивно висвітлювати вибори й інші політичні процеси в країні, ретельно перевіряти поширювану інформацію, захищати один одного від можливого тиску з боку влади, політичних сил, фінансово-промислових груп, кримінальних структур тощо.

До Медіаруху приєдналися "Дзеркало тижня. Україна", "Новое время", "Цензор.НЕТ", "UA: Перший", "Українське радіо", "Громадське радіо", Liga.net, "Український тиждень", "5 канал", "Укрінформ", "Інтерфакс-Україна", низка регіональних видань, журналістських колективів, медійних громадських організацій, журналістів і медіаекспертів – усього 63 підписанти.

Читайте також: Аласанію офіційно поновили на посаді очільника "Суспільного"

Нагадаємо, 30 серпня ДБР і СБУ прийшли з обшуками у приміщення ПАТ "Національна суспільна телерадіокомпанія України". Слідчі дії проводилися в рамках досудового розслідування щодо нібито зловживання службовим становищем з метою одержання неправомірної вигоди.

Голова правління НСТУ Зураб Аласанія повідомив, що під час обшуку у його будинку вилучили копії старих робочих документів і матеріали конференції Ради Европи по стратегічний розвиток "Суспільного". 

"Справи ніби господарчі, але настільки широкий перелік, що важко зрозуміти, про що саме йдеться. Наприклад, земельна ділянка під Олівцем, яка занесена нами в статутний капітал ПАТ НСТУ, а поруч - закупівлі техніки в 17-му році", - пояснював він. Аласанія також не виключив, що обшуки можуть бути пов'язані зі спробою тиску на мовника.

Із закликом до влади утриматися від тиску на суспільного мовника виступив і представник ОБСЄ з питань свободи слова Арлем Дезір.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1288, 28 березня-3 квітня Архів номерів | Зміст номеру < >