Люди реагують на результати соціологічних досліджень — соціолог

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Результати соціологічних опитувань не слід брати близько до серця.

Люди реагують на результати досліджень. Дехто навіть каже, що соціологи примушують людей голосувати, а публікації соціологічних опитувань перед виборами - це окрема маніпулятивна технологія. Мовляв, коли ми кажемо, що один із кандидатів виходить на перше місце, люди починають активніше за нього вболівати. Але, якщо, за опитуваннями, він виявляється на третьому місці, - люди не голосуватимуть за нього, бо однак не пройде.

Про це в інтерв'ю для DT.UA сказав кандидат соціологічних наук і викладач Програми соціології УКУ Данило Судин. Однак, на його думку, результати соціологічних опитувань взагалі не варто брати близько до серця.

"За іншими спостереженнями соціологів, на виборах у 2014 році третина виборців визначилася в останній місяць передвиборних перегонів, а 8% остаточно обрали кандидата вже на дільниці. Ба більше: коли після голосування соціологи запитували виборців, за кого вони проголосували, то помітили, що частка тих, хто обрав переможця, зросла", - зазначає соціолог.

Детальніше про вплив соціологічних досліджень читайте в статті Катерини Глущенко "Соціолог Данило Судин: "Під час криз цікавтеся ймовірностями, а не точними відповідями"" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі