Курченко створив у Кореспонденті спецвідділ цензури - Україна - dt.ua

Курченко створив у "Кореспонденті" спецвідділ цензури

28 листопада, 2013, 12:13 Роздрукувати

Об'єднанням друкованої версії з інтернет-виданням і відходом головних редакторів Віталія Сича і Юлії Макгаффі, а також частини журналістів, реконструкція "Корреспондента" не закінчилася.

Курченко на "Корреспонденті" створив спецвідділ цензури

Після того, як друковану версію "Корреспондента" було об'єднано з інтернет-виданням "Корреспондент.net" ще одним нововведенням Сергія Курченка стало створення спеціального адміністративного відділу цензури, в якому читають всі матеріали перед публікацією. Про це на своїй сторінці у Facebook написала журналістка, редактор відділу "Суспільство" ресурсу LB.ua Вікторія Герасимчук (Victoria Guerra).

"Рубрика "Шерсть дибки", але не про Майдан. На вихідних люди з "Корреспондента" розповіли, що там відбувається. Про зміну власника ви знаєте. І ось нещодавно ввели наступну схему - перед публікацією всі матеріали, навіть новини на сайт, читає спеціальний адміністративний відділ. Класика цензури, прямо як за підручником. Наскільки я знаю, подія для новітньої історії укржурналістики безпрецедентна. Були в різних виданнях спроби зробити щось схоже, звичайно. В одному журналі власник навіть сам працює над створенням обкладинок. Але от щоб спецвідділ людей, найнятих спеціально для цензурування, що охоплює всі без винятку публікації - такого у нас ще не було", - пише Герасимчук.

"І якщо ще у п'ятницю я гиготіла над фразою Собчак "українські ЗМІ не можуть написати про одруження Курченка, тому що стоїть "повний блок" на цю тему" і називала це "Як росіяни бачать Україну", то сьогодні вже зовсім не смішно. Бо видань, які не належать представникам або друзям влади, у нас залишилося не так вже багато. Їх можна докупити або просто добити. І буде у нас журналістика гірша за "унилоє говно", оскільки, будемо чесними, свобода говорити і показувати все, що заманеться, - це наша єдина сьогоднішня перевага", - вважає Герасимчук.

Раніше екс-журналістка "Корреспондента" Крістіна Бердинських написала у блозі на сайті Пост про звільнення: "...останнім часом всі гострі матеріали виходили з великими нервами... Розслідування, будь-який матеріал з гострим підтекстом, обкладинки - це все хочуть бачити до виходу у друк. Але думаю, до цього не дійде, все буде зніматися на етапі затвердження тем..."

Нагадаємо, у придбаному Курченком журналі "Корреспондент" змінився головний редактор - виконуючим обов'язки головного редактора журналу "Корреспондент" з 18 листопада 2013 року призначено Андрія Овчаренка, який до останнього часу керував редакцією газети "Аргументи і Факти в Україні".

Віталій Сич, який досі очолював журнал "Корреспондент", прийняв рішення залишити редакцію за взаємною згодою сторін. "Я очолював журнал "Кореспондент" десять із половиною років і за цей час зробив все, що міг, абиперетворити видання на лідера ринку. Я раніше прийняв для себе рішення піти, про що завчасно попередив нових власників", - розповів Сич.

На початку листопада ВЕТЕК-медіа, що належить Сергію Курченку, оголосила про завершення угоди з купівлі UMH. Раніше планувалося завершити купівлю українського медіа-гіганта лише у березні 2014 року. За інформацією ZN.UA, такий поспіх пов'язаний з бажанням скоріше дістатися до змісту ЗМІ, що входять у холдинг, який тепер пов'язують із родиною Януковича.

У червні ВЕТЕК підписав договір про купівлю 98% акцій UMH, що належав Борису Ложкіну. Найбільший український медіа-холдинг UMH володів такими брендами, як "Forbes Україна", Vogue, "Теленеделя", i.ua, bigmir.net, football.ua, Ретро FM, Наше радіо, Europa Plus, Авторадіо, "Аргументи і Факти", "Комсомольська правда в Україні" тощо. Планувалося, що операція буде завершена в першому кварталі 2014 року. До остаточного закриття угоди управлінський склад UMH group залишався незмінним.

Минулого тижня 14 журналістів журналу "Forbes Україна", що також входить до холдингу UMH, написали заяви про звільнення через "спроби змінити редакційну політику". !zn

Читайте також:

Журналісти українського Forbes звільнилися у зв'язку зі "спробою змінити редакційну політику"

ВЕТЕК Курченка у терміновому порядку завершив операцію з придбання Українського Медіа Холдингу

Курченко купив частку Ахметова у великому інтернет-проекті

Після запевнень у незацікавленості в медіа-активах Курченко купив медіахолдинг UMH group

За матеріалами: ZN.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №39, 19 жовтня-25 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >