В окупованому Криму заблоковані 14 сайтів українських ЗМІ - Україна - dt.ua

Кримські провайдери повністю блокують "Дзеркало тижня" і ще 13 сайтів українських ЗМІ

5 липня, 14:21 Роздрукувати

Кримчан позбавляють можливості отримувати інформацію про Україну з українських ЗМІ.

Лише кілька сайтів заблоковані з посиланням на вимоги Роскомнадзору, інші - просто так

В окупованому Росією Криму десять провайдерів повністю блокують 14 сайтів українських ЗМІ та сайти Меджлісу, Хізб ут-Тахрір й Свідків Єгови. Відповідні результати моніторингу за травень-червень оприлюднила громадська організація "Кримська правозахисна група".

Провайдери у Білогірську, Севастополі, Сімферополі, Керчі, Ялті, Красноперекопському районі, Бахчисараї та Джанкої не дають доступу до сайтів: "Дзеркала тижня", "Цензора.нет", "След.нет", "UAinfo", "5 каналу", "Фокусу", "Главного", "Депо", "Української правди", "РБК-України", "Укрінформу", "Лівого берега", "Главкому", "Стрічки". Також заблоковані соцмережа LinkedIn і месенджер Telegram.

У дев'яти з десятьох провайдерів заблокований сайт каналу "112 Україна". У трьох провайдерів з десяти недоступний сайт об'єднання "Кримська Солідарність".

Вказується, що лише кілька сайтів заблоковані з посиланням на вимоги Роскомнадзору. Однак провайдери блокують навіть ті сайти, які не внесені до реєстру заборонених у Російській Федерації. Правозахисники відзначають, що підстав для обмеження доступу до таких ресурсів немає в російському законодавстві.

"Дії російської влади в Криму призводять до знищення плюралізму думок і фактичної заміни незалежних ЗМІ джерелами державної російської пропаганди. Таким чином кримчан, по суті, позбавляють можливості отримувати інформацію про Україну та проблеми у сфері прав людини, які відбуваються в Криму, оскільки підконтрольні Кремлю ЗМІ приховують більшість подібних фактів від жителів півострова", - сказано в повідомленні.

Читайте також: В окупованому Криму заблоковано доступ до українських сайтів – дослідження

Нагадаємо, що восени 2018 року російська влада закрила доступ до сайту ZN.UA на території РФ і окупованого Криму. Причиною блокування, очевидно, стала публікація матеріалів про незаконний призов жителів окупованого Криму у російську армію.

2 жовтня редакція видання "Дзеркало тижня. Україна" отримала чергове повідомлення від Роскомнадзору з вимогою видалити новинні матеріали про незаконний призов кримчан, опубліковані у 2017-2018 роках. Перед цим так звані "суди" Криму виносили рішення про обмеження доступу до окремих веб-сторінок сайту. В іншому випадку Роскомнадзор погрожував внести домен ZN.UA у "чорний список" і заблокувати доступ до нього. Редакція ці вимоги, звісно, проігнорувала.

За матеріалами: Крымская правозащитная группа /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №43-44, 16 листопада-22 листопада Архів номерів | Зміст номеру < >