Аеропорт Київ має намір подовжити ВПП у співпраці з київською владою - Денис Костржевський - Україна - dt.ua

Аеропорт "Київ" має намір подовжити ВПП у співпраці з київською владою - Денис Костржевський

5 грудня, 2019, 13:24 Роздрукувати

© Українські новини

Керівництво міжнародного аеропорту "Київ" імені Сікорського (Жуляни) розробило майстер-план реконструкції аеродрому та має намір подовжити злітно-посадочну смугу (ЗПС) на 550 метрів. Для цього необхідно сприяння адміністрації міста, заявив голова ради директорів аеропорту Денис Костржевський в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна", передають "Українські новини".

"Для отримання можливості обслуговувати повітряні судна більшого розміру і в будь-яких погодних умовах аеропорту "Київ" необхідно підвищити категорію аеродрому. Розроблений майстер-план реконструкції аеродрому "Київ", який має п'ять різних варіантів. Кожен з них передбачає подовження ЗПС на 550 м, поліпшення характеристик систем заходження на посадку (це і світлосигнальне обладнання, та радіонавігаційне). В результаті реконструкції зміниться конфігурація льотного поля", - розповів Денис Костржевський.

Він пояснив, що якщо зараз найбільше повітряне судно, яке може бути обслуговано в Жулянах без обмежень - це Boeing 737-800, то після реконструкції там будуть обслуговуватися літаки типу Airbus A321 або Boeing 737-900.

"Майстер-план розробляла іноземна компанія з колосальним досвідом реконструкції аеродромів. У його розробці також брали участь українські фахівці, проектні інститути, які адаптували даний проект під вітчизняні норми і правила. Орієнтовна вартість даних робіт коливається від 80 до 100 мільйонів євро в залежності від тих рішень, які будуть прийняті", - зазначив Костржевський.

Голова ради директорів аеропорту підкреслив, що для подальшого розвитку об'єкта необхідно: перше - відвести землю, потрібну для подовження смуги, друге - знайти гроші.

"Аеродром належить місту... Місту потрібно вирішити два завдання. Перше - виділення земельних ділянок, друге - виділення, або залучення грошей. Залучати гроші можна по-різному: можна взяти кредит, можна оголосити конкурс на передачу в концесію. Якщо місто прийме рішення про передачу в концесію, то, безумовно, "Майстер-Авіа" - оперує аеропортом компанія - буде в цьому конкурсі участь. Можливо, таке рішення не буде прийнято. Тоді, напевно, будуть виділені кредити. Можливо, це буде фінансування з міського бюджету. Можливо, це буде передача в оренду з інвестиційним зобов'язанням. Ми цього не знаємо", - сказав Денис Костржевський.

За його словами, вирішити питання про відведення земельної ділянки та залучення грошових коштів можна лише на рівні Київської міської ради та Київської міськдержадміністрації.

"Природно, компанія "Майстер-Авіа" зацікавлена в тому, щоб це було якомога швидше, оскільки тоді аеропорт "Київ" підвищить свої технологічні конкурентні якості, здібності і зможе конкурувати з аеропортом "Бориспіль", - уклав Костржевський.

Нагадаємо, міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) на 90% належить UFuture Investment Group українського бізнесмена Василя Хмельницького та на 10% - керуючому партнеру. Аеропорт знаходиться в 8 км від центру Києва, його площа - 265 га. Він має одну злітно-посадкову смугу довжиною 2310 м і шириною 45 м.

За 7 років співпраці UFuture з київським аеропортом ім. Сікорського в нього вклали понад 2,5 млрд грн. Остання реконструкція аеропорту проводилася у травні 2019. Тоді площа терміналу "А" збільшилася на 9,5 тис кв. м - до 23,7 тис кв. м. Також поруч з терміналом оновили і на 40% збільшили паркінг. Тепер його місткість становить 135 паркомісць. В останню реконструкцію UFuture інвестувала 630 млн грн.

Інвестиційна група UFuture об'єднує бізнес-проекти та соціальні ініціативи українського бізнесмена Василя Хмельницького. Крім аеропорту "Київ", до її складу входять девелоперська компанія UDP, індустріальний парк "Біла Церква", інноваційні парки UNIT.City, LvivTech.Центр та інші.

Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №1288, 28 березня-3 квітня Архів номерів | Останні статті < >