Секретаріат Кабінету міністрів не володіє інформацією про те, яким чином організоване розміщення телеканалами щотижневих звернень прем'єр-міністра Арсенія Яценюка, про це йдеться у відповіді секретаріату на інформаційний запит агенції "Українські Новини".
У запиті агенція цікавилася, яка форма розміщення звернень (комерційний продукт, соціальна реклама тощо) зафіксована в угодах про щотижневої трансляції відеозвернень прем'єра. Також було поставлено питання: хто саме (який підрозділ, організація) укладав угоди з телеканалами на розміщення звернень? Також агентство цікавила вартість розміщення цих звернень на кожному з каналів.
"За результатами обробки Вашого запиту від 22.06.2015, який вступив в Кабінет міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо. Запитувана Вами інформація в Секретаріаті Кабінету міністрів відсутній", - сказано у відповіді на запит.
Відповідь надано директором департаменту інформації та комунікацій з громадськістю секретаріату Кабміну Ларисою Шустенко.
Як повідомлялося, Яценюк має намір щотижня звертатися до українців в ефірі українських телеканалів з питань проведення реформ.
Перше таке звернення транслювалося шістьма каналами 21 червня. Прес-служба уряду раніше поширила інформацію про те, що Яценюка щотижня по 10 хвилин будуть показувати центральні телеканали.
Повідомлялося, що в Європейській бізнес асоціації розкритикували Кабмін за відсутність реформ. Міжнародні політики і експерти неодноразово натякали або прямо заявляли владі України про те, що поки в країні проходить імітація реформ, Україна стає слабкішим і втрачати підтримку (зокрема фінансову) міжнародних партнерів.