Опозиційна платформа – За життя стала лідером у замовленні джинси — ІМІ - Україна - dt.ua

ІМІ назвав основних замовників джинси в онлайн-медіа: серед лідерів "Слуга народа"

13 червня, 18:15 Роздрукувати

Однак переважна більшість замовних матеріалів належить "Опозиційній платформі – За життя".

Набільше "опозиційної" джинси розмістили сайти телеканалів «112.Україна» та NewsOne © Детектор Медіа

Найбільше політичної джинси у популярних інтернет-медіа замовила партія "Опозиційна платформа – За життя". На другому місці за кількістю виявилися замовні матеріали про президента Володимира Зеленського та партію "Слуга народу". Такими є результати дослідження Громадської організації "Інститут масової інформації".

Так, "Опозиційної платформи – За життя" стосувалося 57% всіх замовних матеріалів. Практично всі вони розміщувалися на сайтах телеканалів "112.Україна" та NewsOne, які пов'язують з кумом президента РФ Віктором Медведчуком.

На другому місці опинилися матеріали з ознаками замовлення на користь президента Володимира Зеленського та його партії "Слуга народу". Вони становили 11% всієї джинси. Найбільше таких матеріалів розмістили на сайті "Знай.юа".

Рекламні новини, які стосуються партії "Батьківщина" та її лідерки Юлії Тимошенко становлять 6%.

При цьому ІМІ зафіксував 25 матеріалів, які мали ознаки чорного піару. По 30% таких новин спрямовані проти Петра Порошенка та Юрія Бойка, ще 20% – проти Володимира Зеленського.

Загалом найбільше політичних матеріалів з ознаками замовлення було зафіксовано на сайтах каналу "112.Україна" – 60 новин, "Знай.юа" – 28 новин та сайті NewsOne – 27 новин.

Не зафіксовано жодних замовних матеріалів на сайтах "Українська правда", "Новое время" та "Ліга".

джинса
Інститут масової інформації

"За результатами моніторингу, загальний рівень політичної джинси в онлайн-медіа зменшився в півтора рази, порівняно з президентською передвиборчою кампанією (163 матеріали з ознаками замовлення протягом тижня в червні проти 249 матеріалів протягом тижня в березні).  Загалом лише 5% матеріалів з ознаками політичного замовлення були марковані як рекламні, проте це маркування не відповідало Закону України "Про рекламу" (рубрики "Актуально", "Новини компаній", "Вибори" тощо)", - зазначили в ІМІ.

Дослідження проводили 3 по 7 червня 2019 року в 13 популярних інтернет-медіа, повна вибірка становила понад 15 тисяч новин.

Читайте також: У "ЧЕСНО" назвали телеканал, якому кандидати найбільше сплатили грошей за рекламу

Як повідомлялося, Дзеркало Тижня потрапило до переліку лідерів дотримання журналістських стандартів. Про це свідчать результати моніторингу онлайн-ЗМІ, здійсненого громадською організацією "Інститут масової інформації". В організації зазначили, що ЗМІ оцінювалися за 12 критеріями.

Медіа отримувало бал за кожну з категорій. До переліку увійшли ЗМІ, що набрали щонайменше дев'ять балів: Дзеркало Тижня, Liga.net, "Українська правда", "Укрінформ", "Новое время", "Радіо Свобода", "Український тиждень", "Слово і діло", "Українські національні новини", "Громадське телебачення".

За матеріалами: Інститут масової інформації /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №22-23, 15 червня-21 червня Архів номерів | Зміст номеру < >