Греція, Італія і Туреччина надали Росії шість поромів для постачання Криму

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Греція, Італія і Туреччина надали Росії шість поромів для постачання Криму
Пороми, що належать країнам НАТО, навіть не вважають за потрібне приховувати свою державну приналежність, перевозячи автомобілі з Тамані в Керч. Один з поромів використовувався для перевезення в Крим російської військової техніки.

Українській владі потрібно і можна швидко і повністю зупинити заходи у кримські порти іноземних торгових суден. Про це у своїй статті для ZN.UA пише Андрій Клименко, заслужений економіст АР Крим, експерт "Майдану закордонних справ".

"Згідно моніторингу нашого проекту "Чорний список", особливо грішать цим судновласники з Туреччини та Греції. А магніт, що притягує, незважаючи на окупацію Криму, їх танкери - термінал скрапленого газу в Керченському морському рибному порту і вже потрапила в санкційний список Феодосійська нафтобаза", - зазначив Клименко.

Як підкреслив економіст, ці ж дві країни - Греція і Туреччина, а також Італія - члени НАТО, дві - члени ЄС і одна, асоційована з ЄС, відзначилися допомоги окупантам, надавши їм шість великих поромів для перевезення автомобілів.

"Три турецьких порома, перепродані з явними ознаками фіктивності і змінили після наших публікацій назви і прапори, ходять з Зонгулдака в Севастополь, а також на самому вузькому транспортному напрямку - з Новоросійська в Феодосію. Принаймні, по одному з них є інформація про перевезення у Крим російської військової техніки. Обидва грецьких і італійський пороми навіть не вважають за потрібне приховувати свою державну приналежність, перевозячи автомобілі з Тамані в Керч", - пише він.

За словами економіста, змусити їх піти, та ще й покарати - справа для українських дипломатів та юристів нескладне. Ну а якщо у держчиновників не вистачає часу, то його знайдуть громадські активісти та ЗМІ.

"Перевірено на практиці: після публікацій і заяви про скоєння злочину від одного з активістів одеського Евромайдана в транспортну прокуратуру Іллічівська турецький танкер, согрішив заходом в Феодосію, не ризикнув заходити в порт, побоюючись арешту", - навів приклад Клименко.

"Що стосується морських суден російських судновласників, то їх, природно, чимало серед порушників режиму окупованій території. Якщо Міністерство інфраструктури разом з Міністерством юстиції України добре попрацюють, то незабаром ці судновласники відчують, що загроза арешту "за подільника" нависне над будь-яким їхнім судном, заходящим в порти будь-який з 100 країн світу, які підтримали резолюцію Генасамблеї ООН щодо територіальної цілісності України. А у зв'язку з цим можна отримати і відмова компанії-страховика. Прецеденти вже є", - зазначив він.

Подробиці читайте в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна" у статті Андрія Клименка "Стратегія повернення Криму: результат невідворотний". !zn

Читайте також:

Євросуд почав розгляд позову України до Росії щодо анексії Криму

Росія пустить потяг до Криму через Керченську переправу

Аннексированный Крим став найдорожчим для Росії регіоном

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі