ГПУ відкрила провадження про замах на держзраду через телеміст NewsOne з Росією - Україна - dt.ua

ГПУ відкрила провадження про замах на держзраду через телеміст NewsOne з Росією

8 липня, 14:33 Роздрукувати

Причетних викликали на допит. 

© Генпрокуратура України

Генеральна прокуратура України зареєструвала провадження про замах на скоєння державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України. Про це повідомив генпрокурор Юрій Луценко у Facebook.

"В зв‘язку з намірами телеканалу "Ньюз — Ван" провести спільний телеміст з російським підсанкційним каналом ГПУ зареєструвала сьогодні провадження про замах на скоєння державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України", — написав Луценко. — Причетні — від власника каналу до ведучого, що оприлюднив анонс- викликані на допит. Готується подання до суду про арешт активів", — підкреслив він.

Раніше стало відомо, що NewsOne скасував телеміст з російським пропагандистським каналом через начебто "прямі погрози фізичної розправи". Зокрема телеканал обурила акція протесту під будівлею в понеділок вранці, а невдоволення суспільства діями мовника порівняли з залякуванням і тиском на журналістські свободи. Також на телеканалі заявили про погрози працівникам телеканалу, однак не уточнили джерела.

Читайте також: Нацрада з телерадіомовлення зможе оштрафувати NewsOne тільки за фактом телемосту

Напередодні один з найвідоміших російських пропагандистів, ведучий телепрограми "Вести недели" на рупорі кремлівської пропаганди, телеканалі "Росія 24" Дмитро Кисельов заявив, що 12 липня спільно з медведчуківським телеканалом NewsOne буде проведено телеміст під назвою "Надо поговорить".

Проведення пропагандистського телемосту як спробу вплинути на українців під час виборчої кампанії і загрозу національній безпеці України засудили українські партії та політики. 

У понеділок Служба безпеки України ініціювала позачергове засідання Ради національної безпеки і оборони через можливе проведення телемосту за участю російського пропагандистського телеканалу "Росія 24" і підконтрольного куму президента РФ Віктору Медведчуку телеканалу NewsOne, а також запропонувала запровадити санкції юридичним особам, які здійснюють мовлення під логотипами "112 Україна" і NewsOne.

За матеріалами: DT.UA /
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу DT.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, позначте її мишкою і натисніть Ctrl+Enter
Додати коментар
Залишилось символів: 2000
Авторизуйтеся, щоб мати можливість коментувати матеріали
Усього коментарів: 0
Випуск №38, 12 жовтня-18 жовтня Архів номерів | Зміст номеру < >