Експертка вважає неправильним оцінювання вчителів за результатами олімпіад

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Експертка вважає неправильним оцінювання вчителів за результатами олімпіад © Times.kz
Пріоритетом має бути навчання всіх учнів, а не лише "олімпіадників".

Всупереч поширеній думці, що в епоху ґаджетів немає сенсу вчити математику та інші предмети, учні все ж повинні здобути базові знання, пише у своїй статті для ZN.UA Ірина Єгорченко. Адже без базової освіти неможливо знайти в інтернеті потрібну формулу або скористатися нею. Калькулятор також не дасть можливості провести всі необхідні обчислення та зробити висновки з отриманих результатів, якщо людина не розуміє, що саме їй потрібно порахувати. Тому, школа має дати хоча б певний обсяг базової інформації.

При цьому необхідні базові знання та компетенції, зокрема й з математики, необхідно описати детально та конкретно. Інформацію не варто подавати як зазначено в деяких стандартах початкової школи, коли вчитель молодших класів має вміти розв'язувати задачі з цілими числами. Авторка пояснює, що з наукової точки зору серед задач з цілими числами є багато дуже складних і досі не розв'язаних. Наприклад, теорема Ферма чи недоведена гіпотеза Гольдбаха.

Експертка зазначає, що математику необхідно популяризувати у суспільстві. Адже навіть серед вчителів є багато таких, що змирилися з пропагандою непотрібності своєї роботи. Водночас, за словами авторки, потрібно негайно припинити оцінювати вчителів переважно за результатами олімпіад або Малої академії наук.

Пріоритетом має бути навчання абсолютно всіх учнів, і саме це повинно стати основною оцінкою вчителя. Оскільки учні навіть "зіркових" вчителів часто скаржаться, що увагу приділяють лише тим, хто бере участь в олімпіадах.

Авторка зазначає, що потрібно боротися із практикою примусу вчителів "писати роботи МАН" та посилати на олімпіади немотивованих дітей лише через те, що комусь потрібна кількість учасників для запланованої організаторами кількості грамот.

"На мою думку, пріоритетом має бути все ж навчання в класі, а завелика увага до конкурсів призводить до зсуву пріоритетів та зменшення уваги до самого навчання", - зазначила експертка.

Про те, чого чекати від Року математики в Україні читайте у статті Ірини Єгорченко, написаній для ZN.UA: "Вчити таблицю множення, здавати ЗНО і підтримувати вчителів".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі