Знайдені найстаріші рештки динозавра Юрського періоду

Знайдені найстаріші рештки динозавра Юрського періоду Зріст динозавра сягав двох метрів © New Scientist
Вчені знайшли найбільш повний скелет неотеропода.

Вчені виявили викопні рештки динозавра, який може виявитися найстарішим представником фауни Юрського періоду. Крім того, виявлені рештки є найбільш повним скелет динозавра цього періоду. Повідомлення про це було опубліковано виданням New Scientist.

Рештки молодого динозавра, що відмінно збереглися, були знайдені в скельних породах, які були утворені в період між пізнім Тріасовим і раннім Юрським періодами. У результаті аналізу рештків вчені визначили, що вони відносяться до раннього Юрського періода.

New Scientist

За словами вчених, тільки невелика кількість знайдених по всьому світу скам'янілостей відносяться до даного періоду, і всі вони є лише фрагментами динозаврів.

Ранній Юрський період є ключовим з точки зору еволюції динозаврів. Вимирання Тріасового періоду значно скоротило кількість деяких рослин і тварин, але не динозаврів.

New Scientist

Знайдені останки були віднесені до нового виду неотроподів, який отримав назву Dracoraptor hanigani. Його відмітною особливістю були маленькі кисті, але великі руки та передпліччя. За оцінками вчених, зріст динозавра сягав двох метрів, а його зуби свідчать про те, що він був хижаком.

New Scientist

Раніше повідомлялося про те, що вчені виявили рештки унікального арктичного динозавра, який отримав назву Ugrunaaluk kuukpikensis, що означає "стародавня тварина річки Колвілл". У довжину даний динозавр досягав близько 7,5 м. У часи Ugrunaaluk kuukpikensis Арктика була вкрита хвойними лісами, а середньорічна температура була +7 градусів за Цельсієм.