Геохіміки розкрили секрет виникнення життя на Землі - Життя на Землі виникло після зіткнення з космічним тілом - вчені - Технології - dt.ua

Життя на Землі виникло після зіткнення з космічним тілом - науковці

18 квітня, 2015, 01:26 Роздрукувати

Ця подія створила на нашій планеті необхідні для зародження життя умови, а саме, магнітне поле.

На ранніх етапах свого розвитку Земля зазнала зіткнення з великим космічним тілом

У науковців з'явилася нова гіпотеза виникнення життя на Землі. Геохіміки з університету Оксфорда прийшли до висновку, що на ранніх етапах свого розвитку Земля зазнала зіткнення з великим космічним тілом, за своїм складом схожим з Меркурієм.

Як повідомляється в науковому журналі Nature, саме ця подія дала поштовх до зародження на нашій планеті живої матерії, створивши для цього відповідні умови, насамперед, магнітне поле, яке і зараз надійно захищає все живе від згубної космічної радіації.

Експерти звернули увагу на те, що вміст металів самарія і неодиму в корі Землі збігається з таким ж у Меркурія і значно менший, ніж в падаючих на Землю астероїдах. Цілком можливо, що цим тілом міг бути сам Меркурій або гіпотетична Тейя. В останньому випадку це могло призвести до утворення Місяця.

Комп'ютерне моделювання підтвердило припущення дослідників, показавши, що сірка, яка потрапила на Землю в результаті цього зіткнення та почала утворювати сполуки з неодимом, ураном, іншими хімічними елементами, зрештою проникла до залізного ядра Землі, давши старт ядерним реакціям, які розігріли Землю, утворивши магнітне поле.