Жінки еволюційно запрограмовані жити довше за чоловіків – вчені

Жінки еволюційно запрограмовані жити довше за чоловіків – вчені Вчені встановили, що жінки завжди жили довше за чоловіків © nnm.me
Більша тривалість життя характерна також для самок приматів.

Вчені заявили про те, що жінки і самиці в середньому живуть довше чоловіків і самців і на це положення речей не впливають розвиток науки і медицини. Висновки дослідників опубліковані в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

У ході дослідження вчені простежили за тим, як змінювалася тривалість життя чоловіків і жінок протягом останніх 250 років. Вчені вивчили історію життя і смерті більше мільйона людей, які проживали в країнах Європи та первісних суспільствах Азії і Африки. Крім того, дослідники також простежили за тривалістю життя шести видів приматів.

У результаті було встановлено, що середня тривалість життя людини подвоїлася: на початку ХІХ століття вона становила 35 – 36 років, а на сьогоднішній день перевищує 80 років. На думку дослідників, такий стан справ пов'язаний з розвитком медицини і науки. Збільшення тривалості життя характерне як для чоловіків, так і для жінок.

Читайте також: Землетрус у Новій Зеландії викликав шість "розривів" у надрах Землі – вчені

Разом з тим, вчені виявили цікаву закономірність, згідно з якою жінки жили на три-чотири роки довше чоловіків ще 200 років тому, те ж спостерігається і сьогодні. Подібний розрив спостерігається як серед заможних європейських сімей, так і серед африканських племен і приматів.

Раніше археологи виявили невідомий раніше вид давніх людей. Знайдений вид отримав назву Homo naledi - від слова "зірка" місцевою мовою сесото. Мозок Homo naledi був розміром з великий апельсин, вони мали струнке тіло, плечі, схожі на плечі сучасних мавп, і ноги, які нагадують за будовою ногу сучасної людини. Зріст Homo naledi становив приблизно 150 сантиметрів, а вага – приблизно 45 кілограм.