Землетруси на Марсі можуть призвести до появи життя на планеті - вчені

Землетруси на Марсі можуть призвести до появи життя на планеті - вчені У надрах Марса можуть жити бактерії © NASA
Землетруси на Червоній планеті породжують велику кількість водню.

Вчені заявили про те, що землетруси на Марсі породжують достатню кількість водню для того, щоб в глибинах Червоної планети могло існувати життя у вигляді мікробів. Висновки вчених були опубліковані в журналі Astrobiology.

Дослідники прийшли до такого висновку після спостереження за хімічним складом рідин, які з'являються в надрах Землі в околицях тектонічних розломів, а також у результаті падіння астероїдів і метеоритів. Подібні процеси призводять до формування двох незвичайних гірських порід – псевдотахілитів і катаклазитів, схожих за своєю структурою на скловидні "листкові пироги", шари у яких виникли в результаті переплаву порід при їхньому сильному стисненні і терті. У деяких шарах цього "пирога", як з'ясували нещодавно геологи, міститься велика кількість рідини.