Виявлення луни гравітаційних хвиль може вказувати на порушення Загальної теорії відносності Луна гравітаційних хвиль вказує на порушення Теорії відносності © NASA
Підтверджене ехо може стати відгомоном нової фізики, яка поєднує квантову механіку і теорію Ейнштейна.

Фізики з Канади та Ірану проводили спостереження за гравітаційної хвилею, утвореною злиттям двох чорних дір, і виявили луну, яка може стати вирішенням одного з парадоксальних наслідків Загальної теорії відносності (ЗТВ), повідомляє Naked Science.

За рівняннями теорії, чорна діра, що не обертається і є незарядженою, є найпростішим об'єктом у Всесвіті, оскільки вона характеризується тільки одним параметром – масою. Якщо до неї додасться новий об'єкт, вона лише збільшить масу, незалежно від того, що це був за предмет і з якої речовини він складався. А якщо вона внаслідок хокінговського випаровування знову втратить масу і стане колишньою, то вийде, що весь початковий предмет чорна діра "переробила" в хаотичне випромінювання, анітрохи не змінившись сама і повністю знищивши інформацію про вихідний предмет.

Все це докорінно суперечить принципам квантової механіки, змушуючи фізиків шукати пояснення, які обіцяють примирити квантову механіку з ЗТВ саме там, де вони стикаються особливо непримиренно – на кордонах чорних дір. Згідно з одним із пояснень, околиці чорних дір являють собою справжню вогненну стіну, яка буквально спалює все, що дісталося до неї, включаючи інформацію. Є й інші припущення, які передбачають наявність на горизонті чорних дір різних структур.