Вчений стверджує, що знайшов на Марсі комах

Вчений стверджує, що знайшов на Марсі комах Вчений вважає, що знайшов на Марсі комах © Science Alert
За словами Вільяма Ромозера на знімках, зроблених марсоходами, можна побачити сліди живих і скам'янілих комах.

Ентомолог з Університету Огайо Вільям Ромозер заявив про те, що йому вдалося побачити на знімках, зроблених марсоходами, сліди життя на Марсі. І це не мікроорганізми, а комахи, повідомляє Science Alert.

Ромозер провів кілька років за вивчення знімків Марса, які були зроблені марсоходами і знаходяться у відкритому доступі. За його словами, на багатьох з них можна помітити структури, схожі на комах, живих і скам'янілих.

Більш того, він стверджує, що помітив навіть змій. За словами Ромозера, його відкриття достатньо для того, щоб продовжити пошуки інопланетного життя на Марсі.

"Існує очевидне різноманіття марсіанської фауни, схожої на комах, яка має багато елементів, схожих з земними комахами, наприклад, наявністю крил і здатністю до польоту", - заявив Ромозер на зустрічі Товариства ентомологів Америки.

Вчений ретельно оглянув фотографії, на яких помітив структури, які сильно виділяються на тлі реголіту – верхнього пухкого шару марсіанського ґрунту. Деякі з них приймали пози, характерні для комахи, що рухіється і летить, і навіть мали щось, що нагадує очі.

Science Alert

Разом з тим, автори Science Alert припускають, що ентомолог став жертвою поширеної ілюзії – парейдолії, коли мозок людини, націленої на пошук певних об'єктів, починає бачити те, що людина хоче бачити, там, де цього немає. Одним з прикладів парейдолії може бути виявлення "обличчя на Марсі" у 1976.

Раніше апарат NASA MRO передав на Землю знімок поверхні Марса, на якому можна було помітити Curiosity. На зображенні ровер зайнятий вивченням ділянки Woodland Bay ("Лісова затока") на схилах гори Шарп.