Вченим вдалося зупинити поширення раку, що швидко вбиває

Вченим вдалося зупинити поширення раку, що швидко вбиває Вчені сповільнили поширення раку підшлункової залози © Lenta.ru
Рак підшлункової залози вбиває хворих менше, ніж за рік.

Американські вчені заявили про виявлення ліків, які здатні уповільнити поширення одного з найбільш смертоносних типів раку. Як повідомляє MedicalXpress, у більшості випадків рак підшлункової залози призводить до смерті пацієнта менше, ніж через рік після виявлення.

Тепер же дослідники заявили про нову терапію з використанням лікарського препарату, яка дозволила значно уповільнити розповсюдження захворювання, а третина пацієнтів залишилася жива через два роки після початку дослідження.

У ході дослідження вчені спостерігали за 3300 пацієнтами з раком підшлункової залози. У 250 з них були знайдені мутації гена BRCA, які підвищують ризик різних видів пухлин, включаючи рак яєчників, простати і молочної залози. Пацієнти були випадковим чином розділені на дві групи, одна з яких отримувала препарат під назвою олапариб, а інша – плацебо.

Виявилося, що препарат здатний на 47% уповільнити поширення раку в порівнянні з контрольною групою. У тих, хто приймав препарат, уповільнення поширення раку тривало в два рази довше, ніж у тих, хто його не приймав.

Дослідники відзначають, що прийом препарату дозволяє перетворити смертельне захворювання на хронічне, що може бути великим кроком вперед для пацієнтів з метастатичним раком.

Раніше повідомлялося про те, що вчені запропонували лікувати рак за допомогою осиного отрути. Вчені виявили молекулу, яка має протиракові властивості, у складі отрути особливого підвиду ос, Polybia paulista, батьківщиною яких є Бразилія. МР1 атакує ракові клітини, не ушкоджуючи при цьому здорові, а зосереджуючи увагу на аномальному поширенні ліпідів у ракових клітинах.