Новини науки - Вченим вдалося встановити причину синдрому хронічної втоми - Технології - dt.ua

Вченим вдалося встановити причину синдрому хронічної втоми

22 лютого, 2017, 13:57 Роздрукувати

Синдром є наслідком порушення роботи клітинних рецепторів.

Синдром хронічної втоми розвивається через порушення роботи рецепторів в імунних клітинах

Австралійські вчені заявили про те, що їм вдалося виявити причину синдрому хронічної втоми, від якого страждає 2,6% населення Землі, повідомляє Science Alert.

Синдром призводить до виснаження організму, через яке людина не може повноцінно працювати або вчитися. Протягом десятиліть дослідники намагалися знайти причину розвитку даного синдрому і довести, що він є "справжньою хворобою". Тепер вченим вдалося встановити, що синдром є наслідком порушення роботи рецепторів в імунних клітинах.

У ході дослідження вчені спостерігали за 15 пацієнтами, які страждали від синдрому хронічної втоми, і 25 здоровими людьми. В результаті дослідники виявили дефектні клітинні рецептори, які виявилися "винуватцями" розвитку синдрому. Через неправильну роботу рецепторів іони кальцію не проникали в клітини в потрібній кількості, що призводило до порушень в роботі клітин.