Вчені отримали відео руху нейронів всередині личинки дрозофіли - Технології - dt.ua

Вчені зняли на відео роботу нейронів всередині личинки дрозофіли

11 березня, 15:40 Роздрукувати

Дослідники використали мікроскоп, розроблений у 2015 році.

Вчені зняли на відео рух нервових клітин © Naked Science

Вчені з Колумбійського університету за допомогою мікроскопа SCAPE (Swept Confocally Aligned Planar Excitation Microscopy) зняли на відео роботу нервових клітин личинки дрозофіли під час руху, повідомляє Naked science.

Мікроскоп SCAPE розробили в Колумбійському університеті у 2015 році. В його основі лежить модернізована технологія оптично-площинної мікроскопії. Наголошується, що для роботи з мікроскопом не потрібно спеціальної підготовки, але він може зняти тривимірні відео живих об'єктів, які переміщуються в середовищі. Вчені підкреслюють, що їм вдалося зняти складні рухи тіла личинки одночасно з роботою нейронів всередині.

Дослідники спостерігали за роботою пропріоцептивних нейронів, які відповідають за відчуття положення частин тіла в просторі відносно один одного. Наприклад, вони відстежили те, як одні нейрони активувалися коли тіло личинки стискалося, а інші – коли розтягувалося. Крім того, дослідники визначили, що робота нейронів не так надлишкова як передбачалося раніше. Вченим також вдалося зрозуміти, що кожна клітина відіграє специфічну роль у відстеженні різних аспектів деформації при русі.