Вчені виявили в атмосфері Юпітера гігантські хмари

Вчені виявили в атмосфері Юпітера гігантські хмари © Lenta.ru
Дослідники також склали найдетальнішу карту атмосфери планети.

На Юпітері виявлені гігантські хмари

Вчені з США виявили в атмосфері Юпітера гігантські хмари і змогли зняти їх на камеру. Крім того, дослідникам також вдалося скласти найбільш детальну на сьогоднішній день карту атмосфери планети в радіодіапазоні і зробити знімок Великої червоної плями. Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Science.

На карті можна помітити кілька структур в атмосфері планети: хмару гідросульфіда амонію (його температура досягає 200 кельвінів) і хмару аміаку (з температурою близько 160 кельвінів). Хмари можна побачити з Землі за допомогою оптичних телескопів. За твердженням вчених, в глибині атмосфери аміаку стає все менше.

Lenta.ru

На думку дослідників, причини атмосферних ефектів лежать в теплі, яке проступає з надр газового гіганта і створює в його атмосфері потоки, що циркулюють. Аналогічні механізми, імовірно, можна спостерігати і на інших газових гігантах Сонячної системи.

Lenta.ru

Раніше NASA опублікувало відео Юпітера в дозволі 4K. NASA зробило відеозапис Юпітера з фотографій, які були зроблені телескопом "Хаббл" в різні роки. Зіставлення фотографій дозволило створити нову карту Юпітера і простежити за змінами на планеті.