Вчені знайшли ймовірне місце народження Генріха VII

Вчені знайшли ймовірне місце народження Генріха VII Археологи продовжують роботи на місці розкопок © The Guardian
Археологи виявили стіни древнього замку.

Археологи заявили про те, що їм вдалося виявити руїни будівлі, в якій у 1457 році народився король Англії Генріх VII. Як повідомляє The Guardian, руїни масштабної середньовічної споруди були знайдені поруч з замком Пембурк.

За кілька днів дослідникам вдалося розкопати близько півметра стін, ширина однієї з яких сягає метра, що свідчить про монументальність будови. Крім того, археологам вдалося виявити сланець і плитку, які свідчать про те, що у будівлі був черепичний дах. Також були знайдені зразки зеленої гладкої черепиці та сходинка гвинтових сходів. Вченим також вдалося виявити вигрібну яму з раковинами устриць і кістками.

Дослідники стверджують, що будівля займала два тенісні корти та "виглядала ефектно", тобто, могла належати людині знатного роду. "Ми знаємо, що Генріх народився в замку, який тоді належав його дядькові Джасперу Тюдору. Проте цілком імовірно, що він з'явився на світ не в сторожової вежі, а в сучасній для того часу резиденції", - заявив керівник робіт Джеймс Мік.

Генріх VII - король Англії, який правив з 1485 по 1509 рік. Він закінчив Війну троянд, розбивши в Битві при Босворті армії Річарда III, і став першим монархом з династії Тюдорів.

Раніше археологи виявили в Італії рештки середньовічного "кіборга". Рука чоловіка була ампутована до середини передпліччя і замість неї був прикріплений протез з ножем на кінці. Знахідка датується приблизно VI-VIII століттям.