Вчені знайшли в Арктиці десятки нових видів риб

Вчені знайшли в Арктиці десятки нових видів риб В озерах Аратики знайшли невідомі види риб © rus-img2.com
Невідомі раніше види з'явилися близько 200 тисяч років тому.

Експедиція вчених з Росії, яка вивчає важкодоступні озера Чукотки, Корякії і Камчатки, виявила кілька десятків видів риб, про яких раніше нічого не було відомо. За словами дослідників, деякі з цих видів з'явилися ще 200 тисяч років тому, повідомляє "Популярная механика".

"Першою знахідкою був реліктовий сиг, раніше невідомий науці. Риба зустрічалася у водоймах, які "стікають" в Арктику. Ми вважаємо, що цей вид оселився до початку останнього льодовикового періоду, і в момент його настання водойма не перемерзла повністю, тому вид залишався там близько 200 тисяч років в такій пристосованій до озерного життя формі. Результати роботи мають велике значення для розуміння походження різних видів риб. Зараз ми аналізуємо генетичні зразки невідомих видів. Ці дані дозволять зрозуміти механізми еволюції живих організмів в арктичних умовах", - розповів учасник експедиції Григорій Маркевич.

За словами дослідника, протяжність маршруту експедиції склала вісім тисяч кілометрів. На території близько 40 тисяч квадратних кілометрів вчені вивчили кілька десятків озер, з якими раніше не працювали.

Раніше вчені з Національного автономного університету Мексики виявили новий вид отруйних павуків. Їх отрута здатна змусити гнити людську плоть.